וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית תירוש: "ליאני מודה שטעה. הוא לא יודע להסביר את החלטתו לגבי ז'וזואה"

31.8.2020 / 12:36

יו"ר איגוד השופטים לוואלה! ספורט: "הוא יודע יותר טוב מכולם שהוא טעה, הוא לא ישן כל הלילה אחר כך". בכירים באיגוד טוענים שהטעויות במחזור הפתיחה נבעו מהנתק בין תירוש ליריב טפר

תגובות מכבי נתניה אחרי ההפסד להפועל באר שבע/צילום: דוברות מכבי נתניה עריכת וידאו: ניר חן

אכזבה גדולה באיגוד השופטים מפתיחת העונה ובעיקר מההחלטה אמש של השופט לירן ליאני לא להוציא כרטיס אדום לז'וזואה אחרי הפגיעה הקשה באלמוג כהן. בעיני בכירים באיגוד המחזור הראשון הוא תולדה ישירה של התנהלות בעייתית בתוך האיגוד ובראש ובראשונה מערכת היחסים הלא טובה בין יושבת הראש רונית תירוש למנכ"ל יריב טפר. השניים לא מדברים ונמצאים כבר חודש בנתק ולדברי גורמים באיגוד, זה משפיע על כולם כולל על השופטים.

יחד עם זה וגם תחת הבעיות האלה אסור היה לליאני לטעות כך ולדברי תירוש הבוקר לוואלה! ספורט השופט הוותיק לא יודע להסביר את החלטתו."שוחחתי עם לירן ותאמין לי שהוא יודע יותר מכולם שהוא טעה. הוא מודה שטעה ולא יודע להסביר מדוע במגרש לא פסק על כרטיס אדום". תירוש המשיכה: "לירן שופט טוב. מהטובים שיש לנו. אבל כנראה שכמו כל בן אנוש גם הוא יכול לטעות. לדבריו הוא לא ישן כל הלילה אחרי הטעות שלו".

לירן ליאני, שופט כדורגל. דני מרון
"מה הטעם שיקבל החלטה לא אמיתית". לירן ליאני/דני מרון

תירוש משוכנעת שההחלטה של ליאני אינה תולדה של קרבות אגו בין שופטים ראשיים לשופטי מסך. "לירן כבר הוכיח בעבר שאין לו בעיה לתקן את עצמו כשהוא נקרא ל-VAR. הרי שופט שהולך למסך ומקבל החלטה שגויה כפי שעשה אמש לירן, פוגע בעצמו ובציון שלו אז מה הטעם שיקבל החלטה לא אמיתית. גם אני עם הידע המקצועי שלי, הייתי מוציאה אדום אחרי הצפייה במסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully