וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג נפגש עם מרקו בלבול, בית"ר: "ההחלטה תתקבל בקרוב"

2.9.2020 / 15:03

אחרי הפגישות עם סלובודאן דראפיץ', שי ברדה וגיא לוי, הבעלים ערך פגישת התרשמות גם עם המאמן היוצא של מכבי חיפה. דראפיץ' וברדה לאוהדי הקבוצה: "מאוד מתרגשים מהאפשרות לחזור"

תגובות בית"ר ירושלים אחרי הניצחון על הפועל חיפה/צילום: דוברות בית״ר ירושלים עריכת וידאו: ניר חן

הליך מינוי המאמן הבא של בית"ר ירושלים נמשך. היום (רביעי) נפגשו בעלי הקבוצה משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה עם מרקו בלבול, כדי להתרשם מהמאמן שעזב לאחרונה את מכבי חיפה והוחלף על ידי ברק בכר. אחרי הפגישה, הודיעה בית"ר ש"ההחלטה בנוגע למאמן הקבוצה תתקבל בקרוב".

זו היתה הפגישה השלישית של חוגג עם מאמנים שסומנו לתפקיד. מלבד בלבול, פגש הבעלים גם את גיא לוי ואת סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שעדיין נחשבים פייבוריטים לקבל את המשרה ולרשת את רוני לוי.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. ברני ארדוב
עוד מועמד מטעם חוגג. מרקו בלבול/ברני ארדוב

לאורך כל היום אתמול זכו דראפיץ' וברדה למאות הודעות תמיכה מאוהדי בית"ר ירושלים, שרוצים לראות אותם במועדון. השניים עדיין לא סיכמו את תנאיהם הכספיים אך ענו לאוהדים: "מאוד מתרגשים מהאפשרות לחזור, מקווים שהכל ייסגר". משה חוגג אמור להיפגש היום עם מרקו בלבול, אבל אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מאמני מכבי נתניה בשנים החולפות אמורים לנסות ולסכם על חוזה לעונה הקרובה. בלבול היה אמור להיפגש עם חוגג ואוחנה כבר אתמול אך לא היה זמין וענה רק לקראת הערב, כך שרק היום תיערך הפגישה עם הבעלים, שביקש להתרשם גם ממנו לפני קבלת החלטה סופית. גיא לוי ישב עם חוגג כ-45 דקות והציג את הפילוסופיה שלו, אך הסיכוי שימונה אינו גבוה.

דראפיץ' וברדה ישבו אתמול בביתו של חוגג קרוב לשעתיים וחצי ושטחו בפניו את משנתם. הבעלים אמר לאחר מכן לסובבים כי התרשם מאוד מהשניים ועוד לפני הפגישה שמע עליהם הרבה דברים חיוביים שמתאימים לאג'נדה שלו, במיוחד בנוגע לכדורגל התקפי ושילוב צעירים.

בנוגע לשחקני רכש, פרט ללאמק בנדה שאמור להגיע בהשאלה מארסנל טולה כחלק ממדיניות המועדון לצרף זרים צעירים עם פוטנציאל, בבית"ר משהים כרגע הכול עד למינוי מאמן. הבעלים יקבל החלטות בצוותא עם הצוות המקצועי הנכנס ואלי אוחנה, הן לגבי סנדרו הברזילאי והן לגבי שחקנים ישראלים שנמצאים על הפרק כמו דור מלול, שגיב יחזקאל ודין דוד.

שי ברדה, סלובודן דראפיץ' מאמני מכבי נתניה. ברני ארדוב
ממשיכים להתקרב. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

בבית"ר ממשיכים בשיחות עם קסימפאשה בנוגע לליוואי גרסיה. סוכניו של השחקן מנסים לשכנעו לעבור בהשאלה ובבירה מאמינים כי יתרצה ויסכים למתווה. גרסיה עצמו מרגיש חוסר נעימות לאחרונה, לאחר שבכלל רצה להישאר לעונה נוספת ומחכה לדעת היכן ישחק בעונה הקרובה. "זאת עונה מאוד משמעותית לקריירה שלי", אמר לאנשי בית"ר. "אני צריך לדעת איפה אני משחק ולהתחיל להכין את עצמי". ההצעה של א.א.ק אתונה נמוכה יחסית בשלב זה, אך ייתכן שהיוונים יגישו היום הצעה משופרת. הפועל תל אביב והפועל חיפה ביררו פרטים בנוגע לשלומי אזולאי והבינו כי בית"ר כרגע דורשת עבורו דמי העברה.

עוד בבית"ר: הקבוצה הכריזה על הקמת אקדמיה במיאמי, פלורידה, שתיקרא בית"ר מיאמי-ירושלים. מי שיזם את הקמת האקדמיההם דניאל ומנחם בן שימול, שאיבדו את אחיהם הצעיר שלום בן שימול. בן שימול היה כישרון עולה בכדורגל, ונהרג בגיל 17 בתאונת דרכים כאשר רכב על אופניו. הוא הקפיד לעלות למשחקים עם כיפה על ראשו, גם לעיתים כשהתמודד עם תגובות אנטישמיות.

את האקדמיה ינהלו שחקן העבר סטיבן כהן לצד איבו פאצ'יאנוף והאחים בן שימול.

בעלי הקבוצה, משה חוגג, הוסיף: "בעלי המועדון, משה חוגג אמר: "אנחנו שמחים ונרגשים להיות חלק מפרויקט הנצחה כל כך חשוב וגדול. בית"ר פותחת את שעריה ומגיעה עד למיאמי, כדי להעביר את הערכים שלנו ואת הגאווה גם ליהדות התפוצות. מדובר בפרויקט שמעורר עניין גדול במיאמי ויתרום לחיזוק הקשר שלנו גם ליהודים ואוכלוסיות שונות מעבר לים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully