וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.9: מנצ'סטר יונייטד הודיעה על רכישת ואן דה בייק

עודכן לאחרונה: 2.9.2020 / 20:26

השדים האדומים עם הרכש הגדול הראשון שלהם בקיץ: ההולנדי הצטרף תמורת 40 מיליון יורו. באיירן מינכן נפרדה מפיליפה קוטיניו

פייר אמריק אובמיאנג חוגג את הזכייה במגן הקהילה/מתוך אינסטגרם

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית על רכישתו של דוני ואן דה בייק מאייאקס. על פי הדיווחים, השדים האדומים ישלמו להולנדים 40 מיליון יורו ועוד 5 מיליון בבונוסים תמורת הקיצוני, שחתם לחמש שנים עם אופציה לעונה נוספת. ואן דה בייק בן ה-23 אמר: "אני לא יכול להתחיל להסביר כמה מדהימה ההזדמנות להצטרף למועדון עם היסטוריה מדהימה כל כך. אני רוצה להודות לכולם באייאקס, גדלתי שם ותמיד יהיה לי קשר מיוחד למועדון".

* קשר העבר סקוט פארקר, שהוביל את פולהאם לעליית ליגה כמאמנה, חתם על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה. "לחתום על חוזה חדש מספק יציבות והזדמנות להמשיך לעזור לקבוצה להתפתח", אמר פארקר.

* אוגסבורג רכשה את מגן לך פוזנן רוברט גומי בן ה-22. "אני שמח מאוד שקיבלתי את ההזדמנות לשחק עם אוגסבורג בבונדסליגה", אמר הפולני.

* באיירן מינכן הודיעה על פרידה מפיליפה קוטיניו, אחרי שתקופה ההשאלה הסתיימה. הקשר הברזילאי יחזור לברצלונה, ועדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה או יעזוב לאחת הקבוצות שמעוניינות בו באנגליה (אברטון וטוטנהאם, על פי דיווחים).

* פ.ס.ו איינדהובן רכשה את המגן השמאלי פיליפ מקס מאוגסבורג בסכום של כ-8 מיליון יורו. הגרמני בן ה-26, שסיפק עונה אדירה של שמונה שערים ושישה בישולים בבונדסליגה, חתם על חוזה לארבע שנים.

* מונאקו החתימה לארבע שנים את החלוץ הגרמני קווין פולנד בן ה-28. באייר לברקוזן תקבל כ-11 מיליון יורו עבורו, שיכולים לגדול ל-15.5 מיליון.

* ורונה רכשה את הבלם הגרמני-טורקי קוראי גינטר ב-2 מיליון יורו מגנואה, אחרי ששיחק אצלה כמושאל בעונה הקודמת. השחקן בן ה-26 חתם על חוזה לשלוש שנים. גם הבלם ג'אנג'אקומו מניאני בן ה-24 הצטרף כמושאל מססואולו.

* סלטיק שאלה מברייטון את שחקן ההגנה שיין דאפי, עד תום העונה.

שמועות

* ב"בילד" מפרסמים שמנצ'סטר יונייטד "מנצלת את ההתמהמהות של ליברפול" עם טיאגו אלקנטרה, וכבר פנתה לנציגיו. יונייטד אמנם עדיין לא הגישה הצעה רשמית על קשר באיירן, אולם על פי הדיווח עשויה לעשות זאת בקרוב. הבווארים דורשים כ-29 מיליון ליש"ט על טיאגו, סכום שלא ליברפול ולא יונייטד מוכנות לשלם - אולם האחרונה מאמינה ש"באיירן תתגמש במחיר".

* לפי "ספורט", ג'ורג'יניו ויינאלדום סיכם את תנאיו בברצלונה, שצריכה כעת להגיע לסיכום על ליברפול על רכישתו של הקשר ההולנדי. בספרד מעריכים את העסקה בכ-15-20 מיליון יורו.

* לפי מספר גופי תקשורת באיטליה, לואיס סוארס סיכם את תנאיו ביובנטוס. ברצלונה תשחררו בחינם כדי לחסוך את השכר שלו. במקביל, יובנטוס תשחרר את גונסאלו היגואין שצפוי לחתום לשנתיים באינטר מיאמי.

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו טוען כי אינטר מתקרבת להחתמת ארתורו וידאל. הנראזורי לוחצים כדי לצרפו בחינם, לאחר שברצלונה הודיעה לצ'יליאני כי אינו נמצא בתכניות.

* אברטון בדרך לרכש משולש: הקשר אלאן יגיע לבדיקות רפואיות ביממה הקרובה, ויצטרף מנאפולי תמורת 25 מיליון יורו. גם חאמס רודריגס יגיע, אחרי שריאל מדריד נתנה אור ירוק לעסקה. גם קשר ווטפורד עבדולאי דוקורה נמצא במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה, והגיע לסיכום על תנאיו האישיים.

* פריז סן ז'רמן במשא ומתן עם ארסנל על רכישת הקטור ביירין, כך על פי "גרדיאן". המנהל המקצועי לאונרדו ניסה קודם לכן לצרף את טימותי קסטניה מאטאלנטה, אולם האחרון קרוב להצטרף ללסטר ולכן ביירין הפך למועמד המוביל. גם באיירן מינכן מעוניינת בשחקן.

חאמס רודריגס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
יחזור לעצמו באנגליה? חאמס רודריגס/רויטרס

* המנהל הספורטיבי של אינטר פיירו אוסיליו מכחיש: "אנגולו קאנטה מעולם לא היה על הכוונת שלנו. לא התחלנו שום משא ומתן איתו, אין סיכוי".

* מנצ'סטר סיטי לא אומרת נואש במגעים עם נאפולי על החתמת קאלידו קוליבאלי. לפי "סקיי איטליה", המגעים מתנהלים ב"צורה איטית" והבלם מחכה להכרעה, בתקווה שיעבור לאנגליה.

* ר.ב. לייפציג מעוניינת בקיצוני של בראגה ריקרדו הורטה והגישה עליו הצעה ראשונית של 13 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן סיכמה על רכישתו של פטריק שיק מרומא, כך מדווח העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו. שיק הצ'כי שיחק כמושאל בר.ב. לייפציג בעונה החולפת.

* אחרי שסגרה את ההעברות אלאן וחאמס רודריגס, אברטון עוברת ליעד הבא: עבדולאי דוקורה. הכחולים צפויים לרכוש אותו מווטפורד תמורת 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully