וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מסרבת לדון בתנאי השחרור של מסי, אביו: "בני לא רוצה להישאר כאן"

עודכן לאחרונה: 3.9.2020 / 1:36

חורחה מסי נפגש עם הנשיא, אך השניים לא הגיעו לעמק השווה. ברצלונה הציעה חוזה חדש למסי, ולא מוכנה לדון בסעיף השחרור, שעומד על 700 מ' יורו. סרחיו ראמוס: "אני לא בטוח שמסי בחר בדרך הכי טובה, אבל זו זכותו". עדכונים שוטפים

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

עתידו של ליאו מסי ממשיך להסעיר את הכדורגל העולמי. בברצלונה עדיין מפנטזים שהכוכב האגדי יישאר, אבל במנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן כבר מכינים את המשאבים כדי להחתימו. אנחנו נעדכן אתכם לגבי כל ההתפתחויות עם הכוכב הגדול של הכדורגל העולמי.

22:38: תגובתו של חורחה מסי לאחר שהפגישה עם נשיא ברצלונה הסתיימה ללא כל התקדמות: "בני לא רוצה להישאר כאן", אמר.

22:16: עוד עולה מהפגישה, כי ברצלונה סירבה לדון בתנאי השחרור של מסי, ובמקום זאת הציעה לו חוזה לשנתיים, בניסיון להשאיר את הכוכב בקאמפ נואו.

22:01: הפגישה בין חורחה מסי, אביו של ליאונל, לבין נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו הסתיימה לפני דקות אחדות, כשהשניים לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי תנאי עזיבת הפרעוש את המועדון. נשיא הבלאוגרנה ניסה למשוך לכיוון הישארות של הפנומן הארגנטינאי בקאמפ נואו, בעוד מסי האב, שהגיע מלווה בבנו רודריגו ועורך דינו חורחה פקור, היה נחוש למצוא את המתווה הנכון שיאפשר את עזיבתו של הכוכב.

20:00: קפטן ריאל מדריד סרחיו ראמוס נשאל על מסי ואמר: "הוא הופך את הליגה, הקבוצה שלו והקלאסיקו לטובים יותר. מסי הרוויח כל זכות להחליט לגבי עתידו. אני לא יודע אם הוא עושה את זה בדרך הטובה ביותר, אבל זה יהיה הפסד גדול לכולם אם יעזוב".

19:50: רגע מעט ביזארי: הרכב של ברתומאו, ללא הנשיא בתוכו, הופיע מחוץ לדירתו של חורחה מסי בברצלונה, הסתובב ונטש את המקום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

15:30: למרות הדיווחים על כך שהפגישה בין חורחה מסי לברתומאו נקבעה לשעות הבוקר, מתברר שהפגישה תידחה לשעות הערב או אפילו למחר. ברתומאו כבר הספיק לעזוב את משרדי המועדון עד מחר.

14:02: טוני קרוס מודה ששחקני ריאל מדריד נושמים לרווחה על רקע העזיבה המסתמנת של מסי. "כששחקן בקליבר כזה עוזב את היריבה הכי גדולה שלך, אפשר לדמיין שזה לא בהכרח דבר רע עבורנו", אמר קרוס בריאיון בגרמניה. "אם מסי לא נמצא בברצלונה, זה אומר לה שחסר לה נשק רציני מאוד". כמו כן, קרוס טוען ש"לשחק אצל פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי זו האופציה הכי טובה עבורו".

13:22: לפי "קאדנה סר", ברצלונה מתכוונת לתבוע את מסי ואת המועדון שיחתים אותו אם פיפ"א תאפשר לו לעזוב ללא תמורה. ברתומאו משוכנע שיש לו יסוד משפטי חזק הקובע שעזיבתו את ברצלונה תהווה הפרת חוזה.

13:00: איבן ראקיטיץ' העניק ריאיון פרידה מברצלונה, ובאופן לא מאוד מפתיע נשאל בעיקר על עתידו של ליאו מסי. "מבחינתי, האופציה הכי טובה עבור כל שחקן היא תמיד ברצלונה", אמר. "יחד עם זאת, כל שחקן רשאי לקבל החלטות בעצמו. לא חשבתי יותר מדי על מסי בתקופה האחרונה, כי התמקדתי בעיקר בעצמי ובמעבר שלי.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מי תזכה בו? ליאו מסי/רויטרס

12:48: בתקשורת הספרדית טוענים - הפגישה בין חורחה מסי וברתומאו, שאמורה היתה להיערך אחר הצהריים, הוקדמה ותצא לדרך בעוד מספר דקות.

12:24: אביו של מסי, חורחה, מודה שהעזיבה של ליאו קרובה. "איך אני רואה את המצב? קשה", אמר. "יהיה לו קשה להישאר. מנצ'סטר סיטי? אני לא יודע. אין כלום. עדיין לא דיברתי עם פפ".

12:02: שחקן ברצלונה לשעבר ברנד שוסטר התייחס גם הוא לסאגה. "מסי לא רצה לעזוב את ברצלונה, אבל זה המצב", טען. "כדורגל הוא משחק של תוצאות, ולעתים צריך לעזוב. הוא ראה בשנה שעברה שהמצב לא הולך להשתנות, שאי אפשר לתקן אותו. התבוסה לבאיירן היתה הקש ששבר את גב הגמל".

10:25: לפי "מארקה", מנצ'סטר סיטי לא תעביר הילוך במגעים עם הפרעוש עד אשר תבין באופן סופי את מצבו המשפטי בברצלונה.

10:11: ביקורת חריפה על מסי במולדתו. העיתונאי הארגנטינאי אלחנדרו פנטינו תקף: "מסי כיבד את גווארדיולה, ואז לא כיבד אף אחד אחר. אפילו לא את לואיס אנריקה. הוא הורס כל דבר שהוא נוגע בו, זה מה שהוא עושה בחצי האחרון של העונה בברצלונה. הוא מחק את גריזמן. הוא ומראדונה שני שחקני אחרים לגמרי, שניהם גאונים, אבל מראדונה לא הביא את החברים שלו לנבחרת. מבחינתי, מראדונה גדול יותר. כרגע מסי גם מספר 2 בעולם, אחרי רונאלדו".

9:20: חורחה אביו, אביו של הפרעוש, נחת בברצלונה לקראת הפגישה עם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. כלי תקשורת ואוהדים הסתערו עליו כשיצא משדה התעופה.

07:50: ב"קאדנה סר" טוענים: יובנטוס הצטרפה למירוץ אחר מסי, למרות שהאפשרות להחתימו "מאוד מסובכת". הגברת הזקנה שוקלת להציע לברצלונה מספר שחקנים בהם הביעה התעניינות בעבר, כשבמוקד אמור להיות פאולו דיבאלה. בטורינו בונים על לואיס סוארס - שעל פי דיווחים כבר סיכם את תנאיו האישיים ביובה - כמי שישכנע את מסי לעשות את המהלך המפתיע, ולאחד כוחות עם כריסטיאנו רונאלדו. "אם סוארס באמת יצטרף ליובנטוס, יש סיכוי לא רע בכלל שמסי ירצה ללכת אחריו", ציינו.

רשימת המתעניינות במסי צומצמה בימים האחרונים, והמועמדות הרציניות להחתימו הן מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן. אינטר הבהירה אמש שאין לה כוונה לנסות להחתים את מסי, ושמדובר ב"פנטזיה שלא ניתנת למימוש".

כמו כן טוענים ב"קאדנה סר" שמסי "לא שולל שום אפשרות" לקראת הפגישה בין אביו לברתומאו - כולל הישארות בברצלונה (אם כי נראה שזהו התרחיש הפחות סביר).

07:40: המועמד לנשיאות ויקטור פונט טוען שברצלונה כבר צריכה להתחיל להתכונן לחיים שאחרי מסי. "עד שזה לא נגמר תמיד יש תקווה שהוא יישאר, אבל זה לא נראה כמו תרחיש סביר כרגע", אמר. "אם זה המצב, הפוקוס של ברצלונה צריך להיות עכשיו לא על איך להשאיר אותו, אלא איך לעבור את המשבר של עזיבתו בצורה כמה שיותר חלקה. הקשר בין מסי לברצלונה עמוק מאוד וזה צריך להישאר כך. המועדון צריך להבטיח שגם אם הקשר הזה יופסק עכשיו, אפשר יהיה לחדש אותו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully