וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרעתי לו את הצורה": כשמאמנו של קונור מקגרגור הסתער עליו

ג'ון קאבנה נזכר בימים הראשונים של הקשר המשותף, כשהלוחם האירי היה קצת אגרסיבי מדי באימונים: "הכיתי אותו עד שלא יכול היה לנשום"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

קונור מקגרגור היה צריך לעבור דרך לא פשוטה כדי להפוך לאחד השמות הגדולים בתולדות ה-UFC. הדרך הזו כללה, בין היתר, מכות רצח שספג ממאמנו לשעבר.

זה קרה בתחילת הקריירה של הלוחם האירי, לפני קרוב ל-13 שנה, כשמקרגור הצעיר היה קצת יותר מדי אגרסיבי באימונים. מאמנו דאז, ג'ון קאבנה, חשב שהרביץ קצת יותר מדי חזק לאחת הלוחמות האחרות שלו, איילינג דיילי, ונאלץ להתערב: "זה נשמע קצת יותר גרוע ממה שזה היה. הוא לא הרביץ לו בראש או משהו כזה, אבל כנראה שהייתי קצת יותר מדי אמוציונלי, כי היא היתה איתי הרבה זמן והחבר'ה האחרים היו אמורים לשמור עליה. ואז הבחור החדש הזה מגיע ומרתק אותה, וכנראה שייצר ההגנה שלי פשוט לקח בעלות".

אכן לקח בעלות. קאבנה, שבעברו היה לוחם MMA בעצמו, לא חשב פעמיים: "עדיין התחריתי באותה תקופה, אז נכנסתי פנימה, הורדתי אותו לרצפה וקרעתי לו את הצורה. היכיתי אותו שוב ושוב עד שהוא לא יכול היה לנשום. 'בסדר? אפשר להתאמן או שצריך להילחם?' שאלתי אותו. מאותו יום והלאה, הוא היה בסדר".

קונור מקגרגור עם מאמנו ג'ון קאבנו. GettyImages
הטונים עלו. קאבנה ומקגרגור/GettyImages

בתחילת השנה התייחס קאבנה למערכת היחסים בין השניים, כשנדמה היה שמקגרגור לא יצליח לבצע קאמבק לזירה ובמקום זאת יסתבך שוב עם החוק: "זה קורע את הלב. אתה הכי חושש לאנשים שאכפת לך מהם, אתה מפחד מהסיפור הנושן על האדם שהיה לו הכל ואז הוא הפסיד את זה. כולנו חששנו. אבל בחודשים האחרונים הוא נהדר. כולנו מאוד נלהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully