וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קרוזיירו נדהמו: ליאונל מסי "חתם" בקבוצה

הקבוצה מהליגה השנייה בברזיל הודיעה באתר הרשמי על צירופו של כוכב ברצלונה, והוסיפה כי היא במגעים גם עם רונאלדו. למרבה הצער, מדובר במעשה של האקר שפרץ לאתר

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

ליאונל מסי ככל הנראה יעזוב את ברצלונה בימים הקרובים. לאן? עדיין לא ברור: לפי דיווחים ברחבי אירופה, מנצ'סטר סיטי היא הפייבוריטית במירוץ, אבל גם פריז סן ז'רמן, יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד עדיין לא אמרו את המילה האחרונה.

החלום של רוב אוהדי הכדורגל באשר הם הוא להתעורר בוקר אחד ולשמוע שהפרעוש בחר דווקא בקבוצה שלהם. זה בדיוק מה שקרה אמש (שישי) לאוהדי קרוזיירו הברזילאית, שראו באתר הרשמי את תמונתו של הפרעוש, ותחתיה את הבשורה המרגשת: ליאונל מסי חתם, וזה לא הכל.

"אני מאושר להיות בקרוזיירו", צוטט מסי כאומר. "זה כבוד גדול לשחק תחת המאמן אנדרסון מוריירה. נתראה בקרוב, אוהדים, אני כבר לא יכול לשחק באצטדיון מינייראו!"

מיותר לציין שמסי לא חתם בקרוזיירו מהליגה השנייה בברזיל, וככל הנראה גם לא יחתום. מדובר במעשה של האקר שפרץ לאתר של המועדון הברזילאי, ואם זה לא מספיק, הרי שלאוהדים חיכתה בשורה משמחת נוספת: לא רק שמסי חתם, הקבוצה נמצאת במשא ומתן גם עם כריסטירנו רונאלדו.

"האתר שלנו נפרץ", אמרו במועדון. "טיפלנו במהרה בפורץ והתוכן נמחק. אנחנו חוקרים את מקור הפריצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully