וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאק, זה הולך להיות רע": כשהאלק הוגן לקח סכין לקרב היאבקות

אריק בישוף, אחד האנשים החזקים בענף ההיאבקות בשנות התשעים, סיפר על פגישה לוהטת בין הוגן וקווין נאש, על רקע התפרקות קבוצת nWo: "הסתכלתי על התיק הפתוח של הוגן וראיתי סכין. הוא מוכן לצאת למלחמה אמיתית, לא כמו בהיאבקות"

מיטב ביצועיו של האלק הוגן/מתוך יוטיוב

נהוג לחשוב שכמעט כל מה שקרה בליגות ההיאבקות האמריקאיות היה מזויף, מתוסרט מראש, מלאכותי. אם כך, איך תסבירו את הסיפור הבא?

זכות הדיבור לאריק בישוף, לשעבר המפיק בפועל ונשיא ארגון ה-WCW, שנחשב לאחד האנשים החזקים בתחום. בפודקאסט האחרון שלו, סיפר בישוף על פגישה לוהטת ב-1998, בין אחד השמות הגדולים בתולדות הענף, האלק הוגן, וקווין נאש. הרקע היה ההתפרקות של קבוצת nWo, שהתפצלה לשני פלגים - פלג "הוליווד" של הוגאן, ופלג וולפפאק" של נאש ואחרים.

נאש, כך נטען, היה מתוסכל שקבוצתו מפסידה יותר מדי: "זה כנראה הכי גרוע שאי פעם היה", אמר בישוף. "חלק מהדברים היו ילדותיים ומטופשים. אני זוכר בדיוק איפה עמדנו, מאחורי הקלעים, אני, האלק הוגן, קווין נאש וסקוט הול (מתאבק עבר נוסף). אני, 1.78 מ', מוקף באנשים האלה. לא היתה לי הרבה הצלחה כמגשר, אבל עשיתי את המקסימום שלי".

והוא בהחלט צריך היה לגשר, כי הרוחות החלו להתלהט. "אני זוכר שעמדתי שם, באמצע, והסתכלתי על התיק הפתוח של הוגן. ראיתי סכין וחשבתי, מה לעזאזל. שמעתי על סיפורים כאלה, אבל האמנתי שזה קורה. לא להאלק. היה מספיק מתח, מספיק לחץ, שהוגן ציפה שדברים הולכים לקרות. מעולם לא ראיתי אותו כך, מוכן לצאת למלחמה - לא עד אותו רגע, ולא מאותו רגע והלאה".

המתאבק האמריקאי האלק הוגן. GettyImages
סוף טוב, הכל טוב. הוגן/GettyImages

בישוף הוסיף וסיפר: "האלק היה אגרסיבי מהרגיל והיה מוכן לקרב של ממש, לא כמו היאבקות. אני גדלתי בדטרויט, אני יודע כשדברים רציניים וכשעושים בכאילו, אבל ברגע הזה באמת חשבתי שמשהו הולך לקרות. 'פאק, זה הולך להיות רע', חשבתי".

בסופו של דבר הרוחות נרגעו והאלק הוגן לא צריך היה לדקור אף אחד. את הקרבות שלו הוא שמר לזירה, ולזירה בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • האלק הוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully