וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "סקוטלנד פייבוריטית, אנחנו רוצים לעשות משהו גדול"

31.8.2020 / 19:45

נבחרת ישראל נחתה בגלזגו לקראת המשחק בשישי בליגת האומות, אבל חושבת כמובן על חצי גמר הפלייאוף באוקטובר: "עבור חלקנו זו אולי ההזדמנות האחרונה"

נבחרת ישראל מתאמנת בגלאזגו לקראת משחק ליגת האומות מול סקוטלנד/דוברות ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל נחתה היום (שני) בגלזגו לקראת מפגש ליגת האומות בשישי מול סקוטלנד (21:45, ספורט5). הנבחרת תקבל בהמשך את החלוץ שון וייסמן שחתם היום באופן רשמי במדי ויאדוליד הספרדית ויצטרף לחבריו לקראת המשחק. בנבחרת מתכוננים למשחק בשישי, אך בנוסף כבר חושבים על המפגש עם אותה סקוטלנד במסגרת פלייאוף העלייה ליורו, אשר יתקיים באוקטובר.

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני, שחזר לנבחרת אחרי שנה וחצי, אמר: "כיף מאוד לראות את כולם, אנחנו חברים כבר הרבה שנים ורצים יחד. אנחנו מאוד נהנים לראות אחד את השני ולהשלים פערים. יש פה הרבה שחקנים שמשחקים בחו"ל ואנחנו נהנים להיות קצת יחד".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אימון ראשון בסקוטלנד. ערן זהבי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
ג'ואל אבו חנא (מימין) עם עופרי ארד שחקני נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ג'ואל אבו חנא/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
וילי רוטנשטיינר/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

על המטרות בליגת האומות: "אנחנו תמיד רוצים להעפיל. יש לנו תמיד בתים לא קלים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וחושבים שאנחנו יכולים להפתיע וכן לעשות איזה משהו. הנבחרות איתנו בבית הן נבחרות מצוינות, אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו פייבוריטים, אבל יש לנו רוח לחימה ואמונה. חלקנו לא צעירים וזו אחת ההזדמנויות האחרונות שלנו לעשות משהו גדול. אנחנו רוצים להיות חלק".

על היריבה בשישי: "סקוטלנד קשוחה מאוד עם שחקנים מצוינים. אמנם הפסדנו במשחק האחרון, אבל בתסריט אחר פתאום תומר היה מבקיע או אלמוג לקראת הסוף והיינו יכולים לעלות. אני תמיד מרגיש שיש לנו סיכוי, למרות שיש להם פייבוריטיות עלינו. לא צריך להתחמק מזה, אלא לבוא כמו גברים ולהאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully