וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: שון וייסמן חתם בוויאדוליד והפך לרכש היקר בתולדותיה

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 20:02

מלך שערי הליגה האוסטרית נרכש מוולפסברגר בסכום של 4 מיליון יורו, חתם על חוזה עד 2024 וישחק בליגה הספרדית הבכירה: "מתרגש, רונאלדו רוצה לבנות משהו גדול"

שון וייסמן מוצג בריאל ויאדוליד/מתוך אינסטגרם

הדיווחים של השבוע שעבר קיבלו היום (שני) תוקף ממשי, כאשר שון וייסמן חתם רשמית לארבע שנים בשורות ויאדוליד שסיימה בעונה שעברה במקום ה-13 בליגה הספרדית הבכירה. וייסמן נפרד מוולפסברגר האוסטרית אחרי עונה בכורה חלומית, וינסה להצליח בליגה של ריאל מדריד וברצלונה, בה הנציגים הישראלים האחרונים מונס דאבור (סביליה) ועומר אצילי (גרנאדה) לא החזיקו מעמד זמן רב.

"מאז שהייתי ילד, המטרה שלי תמיד הייתה לשחק באחת מהליגות הטובות בעולם", אמר וייסמן לאחר החתימה. "היום הגשמתי את המטרה הזאת. אני מצפה לעתיד שלי בוויאדוליד, מועדון עם מסורת עשירה ששואף להגיע רחוק. רונאלדו רוצה לבנות משהו גדול, הרעיונות הלהיבו אותי ואני מתרגש להפוך את ויאדוליד לבית החדש שלנו. המועדון והעיר, אלה מקומות שבהם יש אווירה משפחתית, תשוקה אמיתית לכדורגל - והם מתאימים לאשתי ולי בצורה מושלמת. זאת הסיבה שאני כבר מתרגש להתחיל!

"כעת, אני מצפה לראות את כל חבריי בנבחרת ישראל. אנחנו רוצים להצליח כבר מההתחלה בליגת האומות החדשה ויש לנו נבחרת טובה מאוד שמסוגלת להגיע ליעדים גבוהים. אני מקווה להצליח במסגרת הנבחרת הלאומית וגם בליגה הספרדית המתחילה זמן קצר לאחר מכן".

על פי הדיווחים האחרונים בספרד, סכום הרכישה עומד על 4 מיליון יורו (לפני בונוסים) והופך בכך את עסקת וייסמן להעברה היקרה בתולדות המועדון. החלוץ קיבל חוזה לארבע שנים, עם סעיף שחרור שעומד על כ-25-35 מיליון יורו.

הרכש הכי יקר של ויאדוליד עד היום היה החלוץ הסרבי דרגאן איסאילוביץ', עליו שילמה 3.3 מיליון יורו לפרטיזן בלגרד ב-1998. החלוץ סרג'י גווארדיולה נרכש לפני שנתיים ב-3 מיליון יורו מקורדובה ובקיץ הזה הגיע הבלם חאבי סאנצ'ס מריאל מדריד גם כן ב-3 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

מכבי והפועל חיפה, נתניה וקרית שמונה: מי תיהנה מעסקת שון וייסמן?

לכתבה המלאה
שון וייסמן מוצג כשחקן ויאדוליד. פרטי, אתר רשמי
עם החולצה החדשה, בבית החדש. שון וייסמן/אתר רשמי, פרטי

וייסמן בן ה-24 הגיע בקיץ שעבר ממכבי חיפה לוולפסברגר האוסטרית ופרץ בסערה עם 37 שערים ב-40 משחקים בכל המסגרות, הוכתר למלך שערי הליגה האוסטרית עם 30 כיבושים, ושבר בכך את שיא הליגיונרים בו החזיק לפני כן ערן זהבי. בין הקבוצות שהוזכרו כמועמדות להחתימו היו גלאטסראיי, סנט אטיין, לגאנס, סלטיק, לידס, בראגה ולוקומוטיב מוסקבה.

וולפסברגר נפרדה היום מהחלוץ בהודעה רשמית של המועדון: "תודה, שון וייסמן, על עונה נהדרת. מאחלים לך רק טוב בהמשך הקריירה שלך".

הבעלים של ויאדוליד הוא כדורגלן העבר האגדי רונאלדו הברזילאי, שעל פי הפרסום של העיתונאי גיאם בלאגה בשבוע שעבר: "אוהב את וייסמן מאוד".

על הקווים ממשיך קשר העבר סרחיו, שזכור בעיקר מימיו בדפורטיבו לה קורונה ושיחק גם בנבחרת ספרד. הוא הגיע לקבוצה באפריל 2018, לפני הפלייאוף בליגה השנייה, העלה אותה ליגה והצליח לשרוד שנתיים. לפני וייסמן החתימה ויאדוליד חמישה שחקנים חדשים, כשרק על אחד שילמה: הבלם חאבי סאנצ'ס שנרכש ב-3 מיליון יורו מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully