וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שגיב יחזקאל או דין דוד עשויים להצטרף

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 16:43

דראפיץ' וברדה מתקרבים, ובינתיים נמשכות המחשבות על שינויים בסגל: שחקני ההתקפה של אשדוד מועמדים במקום אזולאי, ליוואי גרסיה לא מתלהב לעזוב בהשאלה, בנדה הזמבי סגר וגם סנדרו על הפרק

חיים סילבס מדבר אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

(עדכון ראשון: 6:54)

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מתקרבים לבית"ר ירושלים. אחרי הפיטורים של רוני לוי והעזיבה של יוסי בניון, הצוות המקצועי שכולל את השניים אמור לקחת את המושכות. אחרי יומיים של שיחות, בית"ר שיפרה את הצעתה ובמהלך היום (שני) צפוי עורך דינם, רועי דניאל, לסכם עם בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, על מתווה פיצוי שישלים את שכרם. גורם המעורה בפרטים אמר בצהריים: "הפערים הצטמצמו, אני מאמין שעד הערב הכול יסוכם".

בנוגע לשינויים בסגל, שגיב יחזקאל או דין דוד עשויים להצטרף לבית"ר ירושלים על חשבון שלומי אזולאי. בעקבות ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם החלוץ, שרוצה לשנות אווירה ולהמשיך הלאה - לחו"ל או לקבוצה אחרת בארץ - בבית"ר בודקים אופציות לצירוף חלוץ ישראלי במקומו וכבר פנו למ.ס. אשדוד בנוגע לאחד משני שחקני ההתקפה, כשהעדיפות היא ליחזקאל במתווה של השאלה עם אופציה לרכישה.

מאמני מכבי נתניה סלובודאן דראפיץ' שי ברדה. לילך וייס רוזנברג
זה מתקרב. דראפיץ' וברדה/לילך וייס רוזנברג

ליוואי גרסיה מעדיף להישאר עונה נוספת בבירה, אך אם ייאלץ לעזוב הוא מעוניין להימכר ולא לצאת להשאלה. בית"ר כבר הגיע לסיכום עם קסימפאשה הטורקית על השאלתו של הקשר עם אופציה לרכישה בסיום העונה, וכעת מתנהלים מגעים בין סוכניו של השחקן לבית"ר ולקבוצה הטורקית. יש לציין כי הטורקים גם מוכנים לרכוש את הקשר, אך במחיר נמוך יחסית של כ-2 מיליון יורו. לכך בבית"ר לא מוכנים, וייתכן שהטורקים יעלו את הצעתם לרכישה בניסיון לסגור את העסקה.

בית"ר כבר סיכמה עם ארסנל טולה הרוסית על שאילתו של לאמק בנדה הזמבי כמחליף לגרסיה ומקווה שהכול ייסגר בימים הקרובים.

שחקן נוסף בו בית"ר מעוניינת הוא הקשר הברזילאי סנדרו בן ה-31, ששיחק בעברו בטוטנהאם ובליגה האיטלקית. השחקן שייך היום לקבוצת גויאש הברזילאית, כאשר בתמורה להתרת חוזהו דורשים הברזילאים כ-120 אלף יורו ובנוסף ישנם פערים כספיים בין השחקן לבית"ר, כאשר הוא דורש חוזה לשנתיים בשכר של כ-250 אלף יורו. הפועל חיפה מסרבת בשלב זה לשחרר את דור מלול שכן הוא המגן הימני היחיד בסגל.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משא ומתן למכירתו. ליוואי גרסיה/ברני ארדוב

אחרי השבוע הסוער שעברה, בית"ר ירושלים התקשתה להאמין שתפתח את העונה בליגת העל עם ניצחון מתוק כמו ה-0:1 אמש (ראשון) על הפועל חיפה, עם שער בתוספת הזמן. "אף אחד לא יודע מה עברנו מאז יום חמישי. לראות את הפרצופים של כולם בשדה, הקנסות, האסיפות, הלחץ, חצי קבוצה שומעת שהיא מתנדנדת. חלק מהשחקנים היו עם משקולות על הרגליים, אבל עברנו את זה", אמרו שחקנים במועדון.

בפעם האחרונה שבית"ר ניצחה בזמן פציעות זה היה במצב דומה בשנה שעברה נגד מ.ס אשדוד בטרנר, אז מקס גרצ'קין הרים מימין ואילו מגבו עצמו שהצטרף להתקפה נגד את שער הניצחון 1:2. בבית"ר. הפעם שוב שיתוף פעולה בין מגנים הביא את הניצחון: אורי מגבו היה על תקן המבשל, ושי קונסטנטין כבש. "לא תמיד מספיק מעריכים אותו אבל כל פעם שצריכים אותו הוא עולה עם כל הלב והנשמה", החמיאו במועדון למגבו. גם אופיר קריאף זכה למחמאות על היכולת הטובה בשני המשחקים האחרונים.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
שאלת המאמן עדיין פתוחה. חוגג ואוחנה אתמול/לילך וייס רוזנברג

טל בן חיים נעדר מהאימונים ומהסגל בשבוע האחרון בשל בעיות אישיות. בבית"ר רשמו אתמול רק 19 שחקנים למשחק ובחרו להשאיר את דן איינבינדר ואור זהבי מחוץ לסגל, מה שמבהיר לשניים כי לא יקבלו הזדמנות והמטרה היא לגרום להם ליעזוב. יחד עם זאת, לאחר צירוף צוות מקצועי חדש ייתכן כי יתקבלו החלטות שונות בנוגע לשניים, כמו גם לגבי מעמדם של שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully