וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס מפנים את המסר: "להיות גנרל קשוח כמו איביץ' - זו דרך היחידה"

31.8.2020 / 6:10

אחרי ההפסד, במכבי תל אביב דוחקים במאמן החדש להיות תקיף יותר עם השחקנים, מבקרים את ההתנהגות של יונתן כהן ומחכים לחיזוק: "הסגל נחלש, צריך להתעורר". בלקמן כעוס, בן חיים מאוכזב, פסימיות בסביבת זהבי: סביר שיעבור לטורקיה או הולנד

בווידאו: גאורגיוס דוניס אחרי ההפסד של מכבי תל אביב/צילום: דוברות מכבי ת״א עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב התעוררה הבוקר (שני) למציאות חדשה, כמוה לא חוותה בשנתיים של ולאדן איביץ' כמאמן הקבוצה. גם אצל הסרבי היו הפסדים, אבל לא בעונה הסדירה. ההפסדים בליגה היו בפלייאוף בגארבג' טיים, כשמכבי תל אביב כבר זכתה באליפות. ההפסד 2:1 אמש של האלופה במחזור הפתיחה למכבי פתח תקוה, זעזע רבים וכעת כל הלחץ על גאורגיוס דוניס. מאמן מכבי תל אביב הגיע בגישה שונה משל איביץ' לישראל. הוא הצליח עד כה לעבור שלבים באירופה, אבל דומה שיצטרך מעתה להיות יותר קשוח ותקיף, כי זו כנראה הדרך הנכונה.

"אנשים דיברו על זה שאיביץ' היה גנרל קשוח עם השחקנים, אבל כנראה שזו הדרך היחידה והגישה הנכונה", אמרו אמש מקורבים למועדון. אמש בתום המשחק כבר רמז היווני שהוא מפנים את מה שהוא צריך לעשות מעתה. המילים שלו היו מאוד ברורות. "צריך לדעת מתי להיות טובים עם השחקנים ומתי להיות קשוחים איתם, אבל אין אף אחד שהוא מעל הקבוצה. הם צריכים לחשוב בכל יום על ההצלחה של הקבוצה ולא על האינדיבידואל".

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. דני מרון
התרופפות במשמעת? דוניס כבר הבין את הרמז/דני מרון

הדברים של דוניס נאמרו גם לנוכח ההתנהגות של יונתן כהן בעת בעיטת הפנדל שקיבלה מכבי תל אביב. לא ברור מדוע זה לא היה ברור לפני המשחק מי ייקח את הפנדל ואם דוניס הבהיר מראש שניק בלקמן יבעט, ולא ברור מדוע כהן ניסה לקחת את הבעיטה. "ניק בעט מצוין נגד ריגה", אמרו במועדון. "הוא כבש שני פנדלים כשיונתן כהן היה ביציע. למה לא לתת לו את השקט לבעוט את הפנדל הזה? למה צריך להפריע למי שכבש ללא דופי במשחקים האחרונים ונמצא בכושר משחק מצוין?". בלקמן היה כעוס מאוד בסיום וירד בריצה לחדר ההלבשה כשהוא לא לוחץ יד לאיש. שחקנים העידו שהוא לקח את ההחמצה שלו בצורה קשה, אבל הוסיפו שיותר הפריע לו שלא נתנו לו שקט בבעיטה העונשין.

דוניס שזכה למילים חמות על ניהול המשחקים באירופה, כשל אתמול במבחן הליגה הראשון שלו. גם החילופים של היווני היו רעים והם החלישו את הקבוצה. מי ששוב לא קיבל דקה מהספסל כמו בליטא הוא טל בן חיים שירד לחדר ההלבשה מאוד מאוכזב. בן חיים לא קיבל דקה מול סודובה וגם אמש והוא מצפה ליותר קרדיט.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי פתח תקוה היממה את מכבי תל אביב 1:2 במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ניק בלקמן. דני מרון
ירד לחדר ההלבשה בכעס. בלקמן/דני מרון

ההפסד אמש העצים את הצורך בחיזוק. מכבי תל אביב לא הביאה בלם במקום ז'איר אמאדור ולא צירפה חלוץ במקום צ'יקו אופואדו. בקבוצה דיברו אמש על כך שהסגל חייב להתחזק בשני שחקנים בתפקידים האלה. "הסגל שלנו נחלש כי עזבו שחקנים ולא צורפו. בוא נגיד שבמקום דור מיכה ועומר אצילי יש את דן ביטון וטל בן חיים, אבל מי מחליף את ז'איר וצ'יקו? חייבים להתעורר ולבנות סגל יותר חזק, כי זו הולכת להיות עונה קשה מאוד".

באשר לערן זהבי, טענו אמש גורמים בסביבתו כי הכי סביר שהוא יהיה בטורקיה או בהולנד, אבל הוסיפו כי אם מיטש גולדהאר יחליט ללכת עליו ולהציע לו חוזה גבוה, זהבי לא יפסול זאת על הסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully