וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "לא מתייחס לשמועות על זהבי, קיבלנו היום שיעור"

30.8.2020 / 23:03

מכבי תל אביב הפסידה כבר במחזור הפתיחה, מאמנה סירב להתייחס לחזרה אפשרית של הכוכב. גלזר: "הם הגיעו ליותר מצבים ממה שהרגלנו את היריבות. זו שיטה חדשה". לוזון: "חשוב להאמין בדרך"

עמיר תורג'מן מתראיין אחרי הפועל תל אביב/צילום: דוברות הפועל כפ״ס עריכת וידאו: ניר חן

במכבי תל אביב לא ראו את זה מגיע. לאחר שבעונה שעברה חיכתה הקבוצה עד המחזור האחרון בשביל לרשום את הפסד הבכורה שלה, הפסידו הערב (ראשון) השחקנים של גאורגיוס דוניס 2:1 בבית לעולה החדשה מכבי פתח תקוה. ינון אליהו העלה את האורחת ליתרון מפתיע (48), אך איתי שכטר (83) השווה עבור הצהובים בשערו ה-100 בליגת העל. כשהיה נראה שהאלופה משתלטת על העניינים בדרך למהפך, כבש ליאל עבדה הצעיר שער נפלא בדקה ה-86 וקבע הפסד ראשון לאלופת ליגת העל במחזור הפתיחה מזה עשור.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס: "זו תוצאה רעה מאוד עבורנו, היה משחק מוזר מאוד, בעיקר במחצית הראשונה. שיחקנו טוב מאוד, יצרנו הרבה הזדמנויות אבל החמצנו. את המחצית הראשונה לא התחלנו טוב, איבדנו איזון וריכוז וספגנו. אני חושב שקיבלנו היום שיעור טוב. זה חשוב מאוד ללמוד מכל משחק. היינו צריכים לנצל את המצבים שהיו לנו, אבל במחצית השנייה נתנו ליריבה יותר מידי מרחב. אני לא מאוכזב מהשחקנים. יש רגעים רעים בכדורגל ויש גם רגעים טובים. בשבילנו הכי חשוב למצוא את האיזון הנכון, וכך נצליח. יש לנו 15 ימים עד המשחק הבא, אני מאמין בשחקנים שלי".

על האפשרות שערן זהבי יגיע: "אני מעדיף לא להתייחס לשמועות כרגע. הוא שחקן נהדר, אבל אני לא מעוניין להגיב".

דן גלזר: "יש רגעים טובים ויש רגעים קשים, נצטרך לעבור את זה יחד כמו קבוצה. ידענו שיהיה משחק קשה. היה לנו משחק טוב, ייצרנו המון מצבים, יש משחקים שהכדור לא נכנס, החמצנו גם פנדל. באמת הרגשתי שעשינו משחק טוב. פגשנו קבוצה טובה, עם שחקנים מהירים ומסוכנים מאוד. אולי הם הגיעו ליותר מצבים ממה שהרגלנו את היריבות בשנה שעברה, אבל זו שיטה חדשה, יש מאמן שדורש דברים חדשים, יהיה בסדר".

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. דני מרון
איזו פתיחה מאכזבת. ריקן/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב דן ביטון. דני מרון
הגנה חדירה? מכבי תל אביב/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. דני מרון
לא מאוכזב מהשחקנים. גאורגיוס דוניס/דני מרון

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "במחצית הראשונה שגיתי ובמחצית השנייה עשיתי את ההתאמות הנכונות כדי לעזור לשחקנים לנצח את המשחק. אני שמח מאוד שזה הצליח. ב-0:1 הגענו לעוד מצבים שיכולנו לגמור את המשחק. הפנדל שנשרק לזכותם, בלי לראות, הוא טיפה הזוי. חשבתי שעם ה-VAR לא יהיה מצב שהגדולות יקבלו מתנות. לצערי טעיתי, אבל אני שמח שלא נשברנו גם אחרי ה-1:1. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לנו, זה קרה גם בליגה השנייה. היו פה הרבה חבר'ה צעירים, רובם בהופעת בכורה בליגת העל. אמרתי שניצחון פה הוא עניין של גישה. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, ושיחקנו מול קבוצות מליגת העל בעונה שעברה. היא טובה בהרבה מהאחרות, ברמה אחרת. אני שמח שמצאנו את הפתרונות במחצית השנייה ונטרלנו אותם מהגעה למצבים, ומנגד חשפנו אותם מאחור".

על ההמשך אמר: "אני שמח, אבל זה לא ניצחון ליגה ראשון שלי בחיים. עשיתי את זה מול מכבי תל אביב גם בפתיחת 2004/05 כשהייתי צעיר ונחמד. זו הקבוצה הכי טובה בארץ, אין מחלוקת על כך. הם לא הפסידו שנתיים במאני טיים, אין מחלוקת על כך. עשינו ניצחון אדיר והכי חשוב להאמין בעצמנו ולהאמין בדרך. יש לנו מבחן לא פחות קשה, בטח מבחינה מנטלית, מול הפועל כפר סבא שעשתה משחק אדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully