וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מקווה שנצרף שני שחקנים השבוע". חזיזה: "המטרה? מקום אחד למעלה"

30.8.2020 / 22:44

המאמן אופטימי לגבי חיזוק אחרי ה-1:2 על הפועל חדרה, הקשר יודע: "השאיפות של מכבי חיפה ברורות". שרון מימר: "בטוח שבכל משחק נגיע לכמות מצבים כזו"

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון מול הפועל חדרה/דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה שחררה לא מעט לחץ עם ניצחון הערב (ראשון) בבכורה של ברק בכר בליגה - 1:2 בחוץ על הפועל חדרה. ניקיטה רוקאביציה, מלך שערי העונה שעברה, כבש צמד בדקות 7 ו-26 וגם נפצע במהלך הבקעת השער השני. החלוץ הוחלף לאחר מכן וייבדק מחר, אבל על פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי מדובר במכה יבשה. בטוויטר צייץ רוקאביציה: "אני אהיה בסדר".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה: "ברור לי לאן הגעתי ומהן הציפיות. אחרי הכנה לא רגילה היינו צריכים לפקס את החבר'ה כדי להשיג ניצחון ראשון. הייתה לנו מטרה ועמדנו בה. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ולעשות פחות טעויות. היו הרבה מצבים במחצית הראשונה, לנו כמאמנים זה פחות טוב ולקהל יותר טוב. אבל חשוב שניצחנו, תמיד כיף לתקן ולהוסיף אחרי ניצחונות. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעבות את הסגל. יש בסיס טוב ואנחנו רוצים לחזק, אני מקווה שנוכל לצרף שני שחקנים השבוע. היו שחקנים שכבר חשבנו שסגורים וזה לא קרה מכל מני סיבות. אני יכול להרגיע את הקהל: נחזק את הקבוצה. זו עדיין לא מכבי חיפה שאנחנו רוצים לראות וההכנה כמובן לא הייתה אופטימלית. יש לנו משחק אימון השבוע ומשחק באירופה בקרוב, נדאג שזה יהיה יותר טוב בהמשך".

על הפציעה של רוקאביציה: "אני יודע שהוא קיבל מכה, הבנתי ממנו שזה לא אמור להיות רציני, אבל נצטרך לראות ולקוות שהוא יהיה בסדר למשחק הבא.

דולב חזיזה הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון. דיברנו בחדר ההלבשה וידענו שזה משחק לא פשוט. זה משחק ראשון של העונה וכולם יודעים כמה הוא חשוב. לא היה משחק כזה טוב כמו שאנחנו מצפים מעצמנו, אבל זה משחק ראשון ואנחנו עוד לומדים. אני מאמין שנעבוד ונשתפר בפגרה, יש לנו 10 ימים להכין את עצמנו למחזור הבא. המטרה שלנו היא מקום אחד קדימה. מצפים מאיתנו במכבי חיפה לנצח בכל משחק, והשאיפות ברורות".

עוד בוואלה!

פתיחה מוצלחת לליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה, וויסאם רבאח שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
עדיף לתקן אחרי ניצחונות. ברק בכר בסיום/שלומי גבאי

שרון מימר, מאמן הפועל חדרה: "אני יודע שבכל משחק הקבוצה שלנו תגיע לכמות מצבים כזו, כי יש לנו קבוצה מאוד איכותית בחלק הקדמי וגם מגנים תוקפים. חבל שאחוז ניצול המצבים שלנו לא היה מספיק טוב ומכבי חיפה הענישה אותנו פעמיים, אבל יש מספיק מה לקחת מהמשחק הזה. הפועל חדרה חידשה את הקבוצה ב-15 שחקנים חדשים, אנחנו משלבים אותם וכל משחק אנחנו נראים טוב יותר. כבר בשלב הזה אנחנו נראים כמו קבוצה ואני מאמין שזה יעזור לנו בהמשך. ראו חדרה שלא מסתגרת ובאה לשחק כדורגל מול מכבי חיפה איכותית מאוד. עצם זה שהם העבירו זמן בדקות הסיום נותן הרבה כבוד לחדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully