וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי קונסטנטין: "היה לא פשוט אחרי הסופ"ש, אבל באנו מוכנים"

כובש שער הניצחון ב-0:1 של בית"ר ירושלים מול הפועל חיפה היה מרוצה. סילבס: "היינו בעליונות מוחלטת, יש על מה לבנות"

חיים סילבס מדבר אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים/דוברות הפועל חיפה

אנחת רווחה ענקית בבית"ר ירושלים. שלושה ימים אחרי ההדחה מאירופה והסערה הגדולה שבאה בעקבות כך, הצליחה הקבוצה מהבירה לנצח הערב (ראשון) 0:1 את הפועל חיפה. בית"ר לא הרשימה, נראתה עייפה ואפשרה למארחת להגיע למצבים רבים, אבל שער של שי קונסטנטין בדקה ה-93 סידר לה שלוש נקודות.

עוזר מאמן בית"ר ירושלים, חיים שבו, הודיע לאלי אוחנה כי הוא רוצה לסיים את תפקידו במועדון ביחד עם רוני לוי ויוסי בניון. בית"ר מסרה: "אנחנו רוצים להודות לחיים על תרומתו העצומה למועדון, ועל כך שהסכים לדחות את עזיבתו עד לסיום המשחק הערב. אנו מאחלים לחיים בהצלחה בהמשך הדרך ובטוחים שנתראה בעתיד".

אפרופו הפועל חיפה, חלוץ הקבוצה בשמונה העונות האחרונות מהראן לאלה חתם בירמיהו חולון מליגה א'.

תומר אלטמן שחקן הפועל חיפה מול חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. לילך וייס רוזנברג
תומר אלטמן שחקן הפועל חיפה מול חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים/לילך וייס רוזנברג

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "מבחינת מצבים היינו בעליונות מוחלטת. יש על מה לבנות והקבוצה נראתה טוב היום, אבל חוסר המחץ שלנו מדאיג אותי ואנחנו צריכים לכבוש יותר גולים בפחות מצבים. אני רוצה לקוות שזה באמת מסוג המשחקים שבהם הכדור לא נכנס. היינו הרבה יותר טובים מבית"ר, הרבה יותר מסוכנים. זה היה אכזרי. היו להם אולי שניים או שלושה איומים והם כבשו מזה. התנאים פה לא קלים בתקופה הזו של העונה. כל הקבוצות בהתחברות עכשיו, היו חלקים טובים מאוד במשחק שנראינו טוב והיינו צריכים להכריע את המשחק. אם היינו מנצלים 30% מהמצבים היינו מנצחים הרבה לפני וכולם היו יוצאים בתחושה אחרת. אנחנו לא מספיק חדים בחלק הקדמי".

שי קונסטנטין שחקן בית"ר ירושלים עם שלום אדרי. לילך וייס רוזנברג
שי קונסטנטין שחקן בית"ר ירושלים עם שלום אדרי/לילך וייס רוזנברג
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה. לילך וייס רוזנברג
יכול לנשום לרווחה. חוגג עם אוחנה/לילך וייס רוזנברג

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי: "המשחק ששיחקנו רחוק מאוד מלהיות טוב, אבל הדבר היחיד שהיה טוב זה הניצחון. במחצית הראשונה שיחקנו בעמידה, במחצית השנייה היה קצת יותר טוב וזה היה מספיק לניצחון. היו כמה טראומות במכה אחת. לשחק ביום חמישי בחו"ל ואז לשחק בראשון עם הלחות והחום פה, זה קשה מאוד. הרגליים לא זזות. גם המנג'ר האהוב הלך, גם המאמן המוערך הלך, היה קשה להרים את הקבוצה מהקרשים וראינו את זה היום. אפשר להסתכל רק על שלוש הנקודות. שיחקנו לאט. אמרו שהניצחון זה הדבר היחיד שחשוב. שלוש הנקודות האלה יכולות לעזור, אבל בית"ר חייבת להיראות הרבה יותר טוב ואני מקווה שהמאמן הבא יקדם את זה.

"יש לי הרבה מה להגיד, אני עובד המערכת ותמיד לשירות האנשים בבית"ר. גם קבוצת הנוער ניצחה וזה שש נקודות לבית"ר. המשחק היה מתיש, החום מתיש עוד יותר".

כובש שער הניצחון שי קונסטנטין: "אני בנאדם מאמין ואני חושב שמה ששייך לך ואתה לוקח אותו הגיע לך. אנחנו מודעים לאכזבה, אכזבנו המון אנשים במשחק באירופה. היה לא פשוט אחרי כל סוף השבוע הזה, יש פה קבוצה של גברים אחד אחד. באנו מוכנים ולקחנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב. בכל משחק אנחנו מרגישים שאנחנו תחת זכוכית מגדלת, אסור לנו לאכזב. אני מקווה שנצא לדרך חדשה וטובה. תמיד יש רעב, מבחינתי לבוא מחר ולשחק, אבל יש לנו פגרה. יש את משה חוגג וכל הצוות הניהולי וזה הזמן שלהם, אנחנו נמשיך לעבוד ונגיע למשחק הבא הכי מוכנים שאפשר. יוסי מזרחי מדהים, הוא אימן אותי בגיל 18 וזו סגירת מעגל בשבילי איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully