וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נגד קייראט אלמטי בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית

הירוקים עדיין צריכים לעבור את ז'לייזניצ'אר, אבל אם יתגברו על הבוסנים, הם יארחו את היריבה הקזחית שכבר הפסידה לברק בכר לפני שנה

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון מול הפועל חדרה/דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה אמנם עדיין צריכה לעבור את ז'לייזניצ'אר הבוסנית במשחק הדחוי מהסיבוב הראשון של הליגה האירופית, אבל היום היא כבר למדה מי תהיה היריבה שלה בסיבוב השני אם תעפיל אליו, קייראט אלמטי הקזחית. המשחק יתקיים בישראל ב-17 בספטמבר.

אמש (ראשון) התקיים צמצום היריבות והירוקים נמנעו ממפגש עם יריבות חזקות כמו טוטנהאם ומילאן. היום המזל שוב העיר פנים, כשהם נמנעו ממפגשים עם גלאטסראיי או דינמו מוסקבה וקיבלו יריבה שמכירה את ישראל וכבר הודחה בשנים האחרונות על ידי מכבי תל אביב והפועל באר שבע של ברק בכר.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
קודם כל לעבור את ז'לייזניצ'אר. מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג
ואגנר לאב שחקן בשיקטאש. רויטרס
כוחו עדיין במותניו? ואגנר לאב/רויטרס

הכירו את קייראט

מאמן: אלכסיי שפילבסקי עדיין עומד על הקווים, בדיוק כמו לפני שנה בבאר שבע. הבלארוסי רק בן 32, אבל גדל ורכש את הכלים שלו בגרמניה (בעיקר בר.ב. לייפציג) ומקווה להפוך לסיפור הצלחה כמו מאמנים צעירים אחרים שלמדו שם.

העונה הנוכחית: אחרי 7 מחזורים בליגה הקחזית, קייראט מוליכה את הטבלה בגאון עם 6 ניצחונות, הפסד בודד והפרש שערים 4:19. בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית היא הביסה 1:4 את נוהה מארמניה.

אירופה: כמו הרבה קבוצות בכדורגל הקזחי, גם קייראט משקיעה סכומי כסף בלתי מבוטלים כדי לצרף שחקנים שיצעידו אותה לתארים ובעיקר להצלחה בזירה האירופית. בינתיים זה לא ממש הולך והיא מעולם לא עלתה לשלב בתים. בגביע הקזחי היא דווקא זכתה ארבע פעמים מאז 2014.

ישראל: קייראט לא אוהבת לפגוש יריבות כחול-לבן. ב-2016/17 היא הפסידה למכבי תל אביב 3:2 בסיכום המפגשים ובשנה שעברה נכנעה להפועל באר שבע של ברק בכר 2:1. בשתי הפעמים המשחק בקזחסטן הסתיים בתיקו וזה בישראל בניצחונה של הקבוצה המקומית.

המנוע: יאצק גורלסקי שהיה חלק בלתי נפרד מסגל נבחרת פולין בשנים האחרונות, מרכש מלודוגורץ רזגארד תמורת כמיליון יורו והוא הדינמו של קייראט במרכז המגרש. נמוך קומה, תזזיתי, זריז רגליים. שחקן ברמה גבוהה שהיה יכול להיות חלק מכל קבוצה בישראל.

הכוכב: ואגנר לאב הגדול כבר בן 36, אבל עדיין רץ, בועט וכובש. אקס צסק"א מוסקבה, מונאקו ובשיקטאש - על 25 המשחקים ו-9 השערים שלו בנבחרת ברזיל - עדיין רעב ואתמול כבש צמד והוסיף בישול ב-1:3 על אורדבסי בליגה. על החלוץ הוותיק שולמו לאורך הקיירה דמי העברה בסך של כ-39 מיליון יורו, יש לו תארים קבוצתיים מפה ועד הודעה חדשה ולראות אותו שוב תהיה חוויה.

לו"ז הליגה האירופית

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 31 באוגוסט
המשחק: 17 בספטמבר

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 1 בספטמבר
המשחק: 24 בספטמבר

הגרלת שלב הפלייאוף: 18 בספטמבר
המשחק: 1 באוקטובר

הגרלת שלב הבתים: 2 באוקטובר
משחקי שלב הבתים: 22 באוקטובר עד 10 בדצמבר

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully