וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שוב תשחק נגד לאצ'י במוקדמות הליגה האירופית

מחזיקת הגביע קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר ושוב תפגוש את הקבוצה אותה הדיחה בשנה שעברה. המשחק יתקיים ב-17 בספטמבר

בווידאו: קמפיין מנהלת הליגות לכדורגל לתמיכה בנפגעות תקיפה מינית/מנהלת הליגות לכדורגל

אחרי שעברה בקלילות רבה את דינמו באטומי הגאורגית בסיבוב הראשון, הפועל באר שבע הוגרלה היום (שני) לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. שם היא תפגוש למשחק בודד את לאצ'י האלבנית, יריבה שעליה היא כבר התגברה בשנה שעברה. המשחק יתקיים ב-17 בספטמבר באלבניה.

בשנה שעברה הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון ובאר שבע הזיעה בדרך לשלב הבא אחרי 1:1 באלבניה ו-0:1 בגומלין בטרנר משער של נאור סבג בדקה ה-69. הפעם מדובר במשחק אחד ולא תהיה הזדמנות לתקן, אבל באר שבע תתייצב להתמודדות כפייבוריטית ברורה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ז'וזואה. ברני ארדוב
עד לאן הפועל באר שבע תגיע באירופה העונה?/ברני ארדוב

המאמן: אמנדו צונגו בן ה-47 מדלג כבר כמה שנים בין קבוצות באלבניה וזו הקדנציה השנייה שלו בלאצ'י, אחרי שבקודמת הוביל אותה לזכייה בגביע ב-2015. הוא הגיע באוקטובר ולא פגש את הפועל באר שבע בשנה שעברה. הוא אימן ב-16 משחקים במסגרות אירופיות עד כה, אבל מעולם לא פגש יריבה מישראל.

העונה הנוכחית: הליגה באלבניה עדיין לא התחילה וגם לקיים משחקי אימון זה דבר קשה בגלל הגבלות הקורונה. לטאוטה זה לא הפריע מול בית"ר. באירופה לאצ'י עברה בסיבוב הקודם את קשלה מאזרבייג'אן עם 4:5 בפנדלים אחרי 0:0 בתום המועד החוקי.

האיש המסוכן: עדיין קיריאן אנוובואזה. האמריקני-ניגרי כבש נגד באר שבע בשנה שעברה ואת העונה שעברה סיים עם 24 שערים בליגה האלבנית. מהירות וכוח הם החלק החזק שלו, טכניקה הרבה פחות. הוצע ללא מעט קבוצות בישראל בשבועות האחרונים ואף אחת מהן לא הרימה את הכפפה.

מרכז ההגנה: אלכסנדר איגניאטוביץ' נבחן בקיץ שעבר בהפועל חדרה, לא הרשים ושוחרר. קצת לאחר מכן חתם בלאצ'י והפך לאחד הבלמים הטובים בליגה המקומית, כשלקבוצה מספר הספיגות השני הכי נמוך. הסרבי בן ה-32 כבד ואיטי, אבל מחפה על זה עם חוכמת משחק וניסיון. בשביל הליגות בבלקן זה מספיק, אבל עבור הפועל באר שבע זה עשוי להוות יתרון.

רוני לוי: בקיץ 2018 לאצ'י הייתה זו שהעיפה את אנורתוזיס פמגוסטה במוקדמות הליגה האירופית - מה שהוביל לפיטוריו של המאמן הישראלי.

ארדיט דליו שחקן לאצ'י. יוסי ציפקיס
יפתיעו כמו טאוטה? ארדיט דליו בטרנר בעונה שעברה/יוסי ציפקיס

לו"ז הליגה האירופית

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 31 באוגוסט
המשחק: 17 בספטמבר

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 1 בספטמבר
המשחק: 24 בספטמבר

הגרלת שלב הפלייאוף: 18 בספטמבר
המשחק: 1 באוקטובר

הגרלת שלב הבתים: 2 באוקטובר
משחקי שלב הבתים: 22 באוקטובר עד 10 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully