וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מרסון: "ליאונל מסי כבר לא הטוב בעולם, להחתים אותו זה סיכון עצום"

שחקן העבר האנגלי ניתח את האיחוד האפשרי של הפרעוש עם פפ: "לא נשאר לו הרבה". קראגר: "סיטי לא תהיה בלתי ניתנת להכנעה איתו"

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

על פי כל הערכות, קבוצתו הבאה של ליאונל מסי תהיה מנצ'סטר סיטי. איחוד עם פפ גווארדיולה והצטרפות לסגל החלומי של סגנית אלופת אנגליה אמנם מציתים את הדמיון, אבל לא כל הממלכה משוכנעת כי מדובר במהלך שובר-שוויון.

"הלוואי שמסי יגיע לפרמיירליג", אמר פרשן סקיי ספורט ג'יימי קראגר. "אני רוצה לראות אותו ולפרשן אותו. המקום היחיד שהוא יכול להגיע אליו הוא סיטי, בגלל ההיסטוריה שלו עם המנג'ר. אני לא חושב שליברפול תוכל אפילו להתקרב אליו מבחינה כלכלית, וגם בשל צורת המשחק שלה. הם הרבה יותר אנרגטיים מסיטי, שמשחקת משחק יותר טכני שיתאים למסי".

מה מעבר של הפרעוש יעשה למירוץ האליפות? לפי קראגר, "הוא ישפר את סיטי, אבל לא יהפוך אותם בלתי ניתנים להכנעה. ברצלונה לא זכתה בליגת האלופות כבר כמה שנים. ליברפול הדיחה אותה, אז זה לא אומר כלום. זה רק אומר שעבור כולנו, יהיה נהדר לראות את ליאו באנגליה. נחזיק אצבעות שזה יקרה".

גארי נוויל הוסיף: "אם הוא יגיע, אני חושב שזה יעבוד עם פפ. כרגע הוא עושה שרירים, המחשבה שהוא לא יסיים את הקריירה בברצלונה עדיין לא נשמעת לי הגיוני".

מסי במדי סיטי. מתוך טוויטר, צילום מסך
כולם מרוויחים? לא בטוח. מסי/צילום מסך, מתוך טוויטר

שחקן עבר נוסף, פול מרסון, נשמע קצת פחות אופטימי בנוגע להצלחה של הפרעוש בסגנית אלופת אנגליה: "הוא כבר לא השחקן הטוב בעולם. זה סיכון עצום עבור כל קבוצה שתרצה להחתים אותו, כי הוא מקבל כל כך הרבה כסף וכבר לא בשיאו. מעולם לא ראיתי דבר כזה, הוא פשוט מסתובב באצטדיון ומחכה שהכדור יגיע אליו. הוא נראה ילד שהלך לשיעור כדורגל ולא רוצה להיות שם. זה מדהים. כשהוא מקבל את הכדור הוא עדיין עושה איתו דברים מדהימים, אבל הוא לא ה-מסי כבר ארבע או חמש שנים".

אבל מרסון לא עצר שם. "לפני כמה שנים, כל קבוצה היתה פונה לברצלונה. מנצ'סטר יונייטד יכולה להרשות לעצמה לרכוש אותו, בגלל כמות החולצות שהיא תמכור. כמובן שגם סיטי. אבל האם הוא שווה את זה? אתה צריך לשנות לגמרי את הקבוצה שלך כדי שתתאים לו, השכר יהיה עצום, אני חושב שתהיה לו בעיה למצוא קבוצה כי הוא כל כך יקר. ואתה משלם בשביל מישהו שנמצא בסוף הקריירה שלו, אין ספק בכך. לא נותר לו עוד הרבה.

"אם הוא יילך לסיטי, ושחקנים כמו דה בראונה וסטרלינג יקרעו את התחת והוא לא, האם זה לא יגרום לחוסר שקט? האם הוא באמת מוכן להשקיע את כל מה שיש לו במשחק? אני לא רואה את זה. אני תוהה האם לא מדובר במאבק כוחות והוא בכלל רוצה להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully