וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו נחוש: מסי לא יימכר בסכום נמוך מ-700 מ' יורו

עודכן לאחרונה: 28.8.2020 / 21:13

בפגישה עם עורכי דינו של הכוכב הודיע נשיא הקבוצה כי לא יסכים לקבל הצעות הנמוכות מהסכום הנקוב בסעיף השחרור. אם מסי ישלים את המעבר לסיטי ללא פיצוי, הוא והמועדון יסתכן בעונשים חמורים

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

סערת ליאונל מסי ממשיכה לטלטל את עולם הכדורגל. בברצלונה יש מי שמנסה למצוא דרך לגרום לארגנטינאי להישאר, בעוד ברחבי אירופה ממשיכים טוענים בתקיפות שמנצ'סטר סיטי היא הפייבוריטית הגדולה לזכות בשירותיו. אנחנו עוקבים לאורך היום אחר ההתפתחויות בגזרה.

ליאונל מסי, ז'וספ מריה ברתומאו, ברצלונה. צילומים: AP, צילום מסך
יילכו ראש בראש? מסי וברתומאו/צילום מסך, צילומים: AP

20:36: נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו הודיעה לאנשיו של מסי כי לא יסכים למכור אותו בעד שום סכום שיהיה מתחת לזה הנקוב בסעיף השחרור של השחקן - 700 מיליון יורו.

17:47: מסי לא רוצה להיקלע לסכסוך עם ברצלונה והורה לעורכי דינו לקבןע פגישה עם ראשי המועדון במטרה למצוא יתרון שיאשר את עזיבתו של הפרעוש מבלי ליצור פיצוץ.

17:06: ב"אס" מדווחים כי חורחה מסי, אביו של הכוכב הארגנטינאי הכחיש כי ישנו איזשהו סיכוי שבנו יגיע לפריז סן ז'רמן, זאת על רקע דיווחים מצד עיתונאים צרפתיים בנושא.

12:05: ב"אתלטיק" בריטניה פרסמו כתבה נרחבת על הפן המשפטי והחוזי סביב העזיבה המסתמנת של מסי. הפרעוש אמנם טוען שהסעיף בחוזהו המאפשר לו לעזוב את הקבוצה ללא תמורה עדיין נמצא בתוקף בשל התארכות העונה על רקע התפרצות הקורונה, אולם לטענת כמה מומחים בדיני כדורגל, "יש לו קייס משפטי חלש" והסיכוי שטיעוניו יתקבלו בבית משפט נמוכים.

במקרה שיתעקש לעזוב את ברצלונה בחינם ולהצטרף למנצ'סטר סיטי, המחיר עלול להיות כבד: מסי עצמו יסתכן בחוב בגובה של לא פחות מ-700 מיליון יורו לברצלונה, ופיפ"א עלולה להשעות אותו מכדורגל לתקופה ממושכת. בנוסף, הקבוצה שתחתים אותו (על פי רוב ההערכות, זו תהיה מנצ'סטר סיטי) עלולה לספוג עונש איסור העברות בשני חלונות - כלומר שנה שלמה.

11:55: שחקני ריאל מדריד היו "המומים" כששמעו על בקשת העזיבה של ליאו מסי. אחד משחקני הבלאנקוס אמר ל-ESPN ש"בחדר ההלבשה של הקבוצה הגיבו בספקנות לדיווחים".

07:25: ב"אס" טוענים שמסי "הכריז מלחמה" בברצלונה ובברתומאו, למרות הניסיונות לרכך את הצדדים. "ברתומאו אמנם הציע כביכול את התפטרותו אם מסי יודיע פומבית שזה מה שישאיר אותו בברצלונה, אבל זה לא אומר שהמתח בין הצדדים ירד. ההפך הוא הנכון - מסי משוכנע יותר מאי פעם שהוא רוצה לעזוב, ומוכן לצאת למלחמה נגד ברצלונה. הוא רוצה לעזוב בחינם, ומתעקש שזה יקרה. הוא לא מוכן לשמוע על אף הצעה אחרת חוץ ממנצ'סטר סיטי".

07:15: העיתונאי ג'רארד לופס מ"אונדה סרו" טוען שהפרסומים על כך שברתומאו מוכן להתפטר כדי לגרום למסי להתחרט ולהישאר, הם טקטיקה של הנשיא למטרות יחסי ציבור. "בתודעה של אוהדי ברצלונה, הכדור נמצא עכשיו בידיים של מסי. ברתומאו העביר את כל הלחץ לכיוון מחנה מסי, רק כי הוא מנסה להציל את התדמית שלו. זהו מהלך טקטי נכון, אבל מהלך אסטרטגי מזעזע. המועדון זקוק לשינוי עמוק, לא להצעות פופוליסטיות".

07:10: חואן קואדראדו מפנטז על האפשרות שמסי יגיע ליובנטוס בסופו של דבר, וישלב כוחות עם יריבו המיתולוגי כריסטיאנו רונאלדו. "אני לא מסוגל לדמיין את מסי ביובה, ממש לא, אבל כך היה גם במקרה של כריסטיאנו. אף אחד לא האמין שהוא יעזוב את ריאל, ופתאום הוא הגיע ליובנטוס".

07:01: איגנסיו סקוקו, שחקן ניואלס אולד בויז, מפנטז על הגעתו של מסי. "בלתי אפשרי לא לחלום על האפשרות שמסי ישחק כאן במשך כמה חודשים. אולי זה יקרה, אבל אסור לנו ליפול לאשליות. אנחנו חייבים להיות ריאליים, כי זה מסובך". הדברים מגיעים על רקע צעדת תמיכה של אוהדי ניואלס ברחובות רוסאריו, בה קראו למסי "לחזור הביתה" ולחתום בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully