וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני ה-NBA החרימו את הפלייאוף בשביל עבריין מין"

בריאן אורלכר, ששיחק 13 עונות בברס, יצא נגד מחאת שחקני ה-NBA וזכה לביקורות זועמות, מקולגות ושחקני NBA. בברס מתנערים: "גאווה ובורות"

אוהדי פוטבול שורפים חולצות של בריאן אורלקר/טוויטר

משחקי פלייאוף ה-NBA צפויים להתחדש הלילה (בין שישי לשבת) לאחר ההשבתה של שני הימים האחרונים בשל מחאת השחקנים בעקבות המקרה בו נורה ג'ייקוב בלייק, אזרח אפרו-אמריקאי בידי שוטר. על אף ההסדר אליו הגיעו ראשי הליגה והשחקנים להפסקת המחאה, הרוחות ממשיכות לסעור סביב ההחלטה של השחקנים לא לעלות לפרקט. אגדת הפוטבול, חבר היכל התהילה של ה-NFL בריאן אורלכר, שכיכב במשך כל 13 עונותיו בליגה בשיקגו ברס יצא נגד שחקני ה-NBA, וכעת סופג ביקורת רחבה.

"ברט פארב שיחק ביום שאביו נפטר, מסר ארבעה כדורים לטאצ'דאונים במחצית הראשונה וזכור כאגדה על כך ששיחק בזמן קשה עבורו", כתב אורלכר ברשתות החברתיות. "שחקני ה-NBA החרימו את הפלייאוף בכלל חשוד בעבירות מין שניסה להגיע לסכין ונורה על ידי המשטרה". בנוסף העלה אורלכר פוסט אשר תומך בנער בן 17 שעל פי החשד ירה בשני מפגינים שתקפו אותו במהלך הפגנה בוויסקונסין.

שחקנה לשעבר של שיקגו ברס בריאן אורלכר. GettyImages
יצא נגד מחאת שחקני ה-NBA, וספג אש. בריאן אורלכר/GettyImages

הביקורות הזועמות כלפי אורלכר לא איחרו להגיע. "זה עצוב", כתב שחקן וושינגטון וויזארדס בעונה החולפת אייזאה תומאס. "הוא לא מבין כלום מהחיים". עוד שחקן NBA לשעבר שיצא נגד אורלכר היה קוונטין ריצ'רדסון: "ועוד לחשוב שהייתי מריע לבחור הזה כשהוא שיחק בשביל הברס! לך לעזאזל אורלכר! השתגעת!". בתו כך אוהדי פוטבול ברחבי ארצות הברית העלו סרטונים בהם הם שורפים חולצות של הברס עם שמו של אורלכר עליהן.

אפילו הברס, האירגון בו העביר אורלכר את כל הקריירה המקצוענית שלו התנערו משחקנם לשעבר. מאט פורטה, ששיתף בעבר פעולה עם אורלכר בברס טען כי הפוסט שהעלה הציג "חלל של אמפתיה, חמלה, חכמה ורהיטות. עם זאת, מלאת גאווה ובורות! אני מתפלל עבור אלה שעושרם עיוור אותם ושתהילתם שתלה יהירות ושחצנות בלבבם".

באתר הרשמי של הברס נכתב: "הפוסט (של אורלכר) ברשתות החברתיות לא משקף בשום צורה את הערכים והדעות של שיקגו ברס כאירגון". אורלכר עצמו לא הגיב מעבר לפוסטים שהעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully