וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגידה בעם היהודי": ביקורת על כוכב נבחרת ההוקי של ישראל שחתם באושווינצ'ים

עודכן לאחרונה: 11.8.2020 / 22:55

אחרי שחתם באושוונצ'ים מהליגה הפולנית, המייצגת את העיר הסמוכה למחנה ההשמדה אושוויץ, אליעזר שרבטוב ספג ביקורות: "דקירה בגב עבור מיליונים". שרבטוב: "רוצה לכתוב פרק חדש בהיסטוריה של העם היהודי. המטרה - להניף גביע כדי שהאוהדים המקומיים יריעו לשחקן הוקי יהודי"

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

כוכב נבחרת ישראל בהוקי קרח, אליעזר שרבטוב, סופג לא מעט ביקורות ברשתות החברתיות בימים האחרונים אחרי שחתום באוניה אושוונצ'ים מהליגה הפולנית, המייצגת את העיר הסמוכה למחנה ההשמדה אושוויץ.

"מעולם לא חשבתי שאני אצטרך להגיד את זה, אבל יהודי שמשחק באושוויץ, בוגד בעם היהודי, זו דקירה בגב עבור מיליונים", צייץ הרב אלחנן פופקו, המרצה באוניברסיטאות בכירות בארצות הברית וקנדה ומנחה ב"טד".

"מצער שאתה לא יכול לראות את הצד החיובי בסיפור הזה", הגיב לו שרבטוב. "לא חתמתי שם כדי להיות תייר, אלא כדי להראות לעולם שהיהודים חוזרים חזקים מתמיד. לעולם לא נשכח את השואה, אני מנסה לתת לנו תקווה".

"אתה שחקן מוכשר", השיב לו הרב. "לא הצלחת למצוא שום קבוצה אחרת לחתום בה? כל שער שתכבוש יסב גאווה לעיר שצפה באחינו ואחיותינו עולים באש, בכל יום. לדעתי, כל מי שמתגורר היום בעיר הזו, הוא אשם".

"היו לי אפשרויות אחרות", השיב שרבטוב. "אבל אם אתה לא מצליח לראות שכל הסיפור הזה גדול ממני וממך, זה מאכזב. המטרה שלי היא להניף גביע, כדי שהאוהדים יריעו לשחקן הוקי יהודי. זו הסיבה שאני כאן - לכתוב פרק חדש בהיסטוריה של העם היהודי. זהו עידן חדש לעם שלנו, שבו אנחנו יכולים להגיע לכל מקום בעולם, ואף אחד לא יכול לעצור אותנו".

  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully