וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל קוזמה: "הייתי לוקח את הזריקה הזו גם אם ישו היה שומר עליי"

פורוורד הלייקרס שקלע שלשת ניצחון מול דנבר קיבל ביטחון: "כולם יודעים שאני יכול לפתוח בכל חמישייה בליגה". לברון: "אם אנחנו רוצים לזכות באליפות, הוא חייב להיות השחקן השלישי בטיבו בקבוצה"

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

בדקות הסיום במשחק בין לוס אנג'לס לייקרס לדנבר נאגטס, נראה היה שהאחרונה בדרך לניצחון. היא הובילה ונראתה טוב יותר מיריבתה. אך למדורגת ראשונה במערב היו תוכניות אחרות; היא נגסה בהפרש, נטלה את ההובלה ברגעי ההכרעה ובמצב של 121:121, גם קלעה שלשת ניצחון, 0.4 שניות לסיום.

על ההישג הזה היה חתום קייל קוזמה, שרשם משחק נהדר של 25 נקודות, כולל השלשה המנצחת. הפורוורד שפתח בחמישייה ושיחק 33 דקות, קיבל את הכדור בפינה אחרי תרגיל נאה, כשבול בול הענק מולו. הוא לא ממש התרגש, שחרר את הכדור, מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק - 121:124, שהיה לניצחון הראשון של הלייקרס אחרי שלושה הפסדים רצופים.

"אני חושב שהייתי לוקח את הזריקה הזו גם אם ישו היה שומר עליי", אמר קוזמה הנרגש בסיום. "לא ממש שינה לי מי שמר עליי. קיבלתי את הכדור במצב טוב, כשאני פנוי יחסית. זה היה תרגיל שעבדנו עליו באימונים, ואני שמח שהמאמן האמין בי. הוא פשוט התקשר למספר שלי וזה השתלם".

שחקן לוס אנג׳לס לייקרס קייל קוזמה מול שחקן דנבר נאגטס בול בול. GettyImages
גם אם ישו היה שם הוא היה זורק. קוזמה מול בול בול/GettyImages

קוזמה נשאל האם לדעתו הוא ראוי לפתוח בכל משחק, כפי שהיה בניצחון הלילה: "כולם יודעים שאני יכול לפתוח בכל חמישייה בליגה. אבל בלייקרס יצא שאני משחק עם שני השחקנים הכי טובים בליגה, לברון ודייויס".

"כדי לזכות באליפות, קייל חייב להיות השחקן השלישי בטיבו בקבוצה", אמר לברון בנושא. "אני מרגיש נהדר", ציין המאמן פרנק ווגל. "יש לי ביטחון מלא בקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully