וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן העבר וחבר היכל התהילה פול ווסטפאל סובל מסרטן במוח

עודכן לאחרונה: 9.8.2020 / 22:40

זכה באליפות עם בוסטון ואימן את פיניקס, סיאטל וסקרמנטו. עומרי כספי, ששיחק תחתיו: "מתפלל בשבילו". דריימונד גרין נקנס ב-50 אלף דולר

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

מאמן העבר האמריקאי פול ווסטפל סובל מסרטן במוחו, כך בישר הערב (ראשון) חברו הקרוב, העיתונאי האמריקאי מייק לופיקה. ווסטפאל בן ה-69, שהוכנס אשתקד להיכל התהילה, שיחק בליגה בשנות השבעים והשמונים ואף עזר לבוסטון לזכות באליפות ב-1974. בקריירת האימון שלו הדריך את פיניקס, סיאטל וסקרמנטו. עבודתו האחרונה היתה מ-2014 עד 2016, כששימש כעוזר מאמן בברוקלין. כמאמן, רשם מאזן של 318 ניצחונות אל מול 279 הפסדים.

עומרי כספי, ששיחק תחת ווסטפאל בסקרמנטו, מחזיק אצבעות

דריימונד גרין מפרשן בימים האחרונים את הפלייאוף באולפני TNT, ומתברר שזה עולה לו ביוקר. הערב (ראשון) נקנס כוכב גולדן סטייט ב-50 אלף דולר על ידי הליגה, בגלל דברים שהשמיע בנוגע לכוכב פיניקס דווין בוקר.

"זה נהדר לראות אותו ואת פיניקס משחקים טוב, אבל הוציאו את הבחור שלי מפיניקס", אמר פורוורד הווריירס בשידור. "זה לא טוב עבורו, זה לא טוב עבור הקריירה שלו, צריכים להוציא אותו משם. אני צריך שהבחור שלי יילך למקום כלשהו שהוא יוכל לשחק בו כדורסל מצוין כל הזמן ולנצח, כי זה סוג השחקן שהוא". כשנשאל האם הוא עושה Tampering (מתערב בעתידו של השחקן), השיב בהלצה: "אולי". בליגה כבר הודיעו כי יחמירו את נהלי ה-Tampering, ועל כן העונש.

כשבוקר עצמו נשאל על דבריו של דריימונד, השיב שבכוונתו להישאר באריזונה, כל עוד זה תלוי בו: "מאז הגעתי לפיניקס לא ממש זכינו בהצלחה, אבל התמיכה תמיד נמצאת כאן. אנחנו חייבים את זה לאוהדים ולמועדון הזה. הבועה הזו היא הזדמנות טובה עבורנו ואנחנו מנצלים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully