וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MLB: שדר בייסבול ותיק הודח לאחר שהשמיע הערות הומופוביות בשידור

ת'ום ברנאמן שהודח משידור משחקיה של סינסינטי רדס לאחר שהשתמש במילה הפוגענית "fag", התנצל: "זה לא מי שאני, אני ממש מצטער"

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

אחד משדרני הבייסבול המפורסמים והותיקים בארצות הברית ת'ום ברנאמן הושעה אמש (חמישי) מתפקידו בעקבות היערות הומופביות שפלט למיקרופון במהלך משחק ב-MLB בין סינסינטי רדס לקנזס סיטי רויאלס. ברנאמן עובד כעיתונאי יותר מ-25 שנה, ומשנת 2007 שימש כשדר הבית במשחקם של הרדס.

דבריו הבעייתיים של ברנאמן נאמר בזמן ההקדמה שערכו בערוץ לקראת המשחק. השדר הותיק התייחס למיקום כלשהו כאל "בירת ההומאים של העולם", כשהוא עושה שימוש במילה הפוגענית "fag". השדר ניסה לטעון כי חשב שהמיקרופון סגור, אך זה לא עזר לו והתבטאותו הדוחה הפכה ויראלית מהר מאוד.

ברנאמן מיהר לפרסם התנצלות: "מוקדם יותר הערב השמעתי הערה שאני מתבייש בה מאוד. אם פגעתי במישהו, אני מתנצל מעומק ליבי. אני ממש ממש ממש מצטער". לגבי המשך דרכו כשדר אמר ברנאמן: "אני לא יודע אם אי פעם אענוד את האוזניות האלה שוב. אני רוצה להתנצל בפני הרדס, בפני המנהלים שלי, בפני אלה שחותמים על המשכורת שלי, הקולגות שלי וכל מי שפגעתי בו הערב. זה לא מי שאני. אני ממש מצטער ומבקש את סליחתכם".

מסינסינטי רדס נמסר כי הם "הרוסים למשמע אותן הערות הומופוביות", והכריזו כי ברנאמן יושעה משידור משחקי הקבוצה. "אני מתנצלים בכנות בפני קהילת הלהטב"ק והקהילה בסינסינטי, קנזס סיטי ובכלל בכל רחבי המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully