וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבדיחה על חשבון ריאל": במדריד נעלבו מההטרלה, מכבי תל אביב הגיבה

הצהובים פרסמו ציוץ מתריס לרגל החתימה של אנטה ז'יז'יץ', בספרד הגיבו: "הם עשו צחוק מריאל". קווינסי אייסי מתקרב לברצלונה?

עוז בלייזר לאחר שהצטרף למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חתימתו הרשמית של אנטה ז'יז'יץ' במכבי תל אביב עוררה תגובות ברחבי הכדורסל האירופי, וכללה גם היעלבויות בספרד. כזכור, הסנטר הקרואטי כבר היה על סף חתימה בריאל מדריד, אולם הבלאנקוס התמהמהו ובסופו של דבר הצהובים הרוויחו מן ההפקר כשניצלו את הפרצה והחתימו אותו בעצמם.

אמש (שלישי) מכבי תל אביב הכריזה על ההחתמה אחרי שבועות ארוכים של המתנה, ולא כולם בספרד אהבו את הדרך שבה היא ציינה זאת. בין היתר, פרסמה הקבוצה תמונה בחשבון הטוויטר שלה של ז'יז'יץ' במשחק נגד ריאל מדריד, כשלצידו סקוטי ווילבקין (אז שחקן דרושאפקה) ואותלו האנטר (אז שחקן ריאל מדריד). "כמה שחקני מכבי תל אביב אתם רואים בתמונה?", כתבו הצהובים, וב"מארקה" פירשו זאת כהעלבה.

"מכבי תל אביב עשתה צחוק מריאל מדריד, והתנגחה בה בצורה אלגנטית. עכשיו הבדיחה על חשבון ריאל", כתבו ב"מארקה", עם ידיעה נפרדת שהוקדשה ל"הטרלה של מכבי תל אביב". "עם ז'יז'יץ' מכבי תל אביב רוצה להמשיך להיות קבוצה מובילה באירופה", המשיכו. "הסנטר הקרואטי כבר היה בדרך לריאל מדריד, וייתכן שיום יבוא והיא תתחרט".

היום הצהובים הגיבו למאמר ב"מארקה" וכתבו: "האמת היא שלא ניסינו להטריל, רק רצינו לראות מי מצליח לזהות את ז'יז'יץ', אותלו האנטר וסקוטי ווילבקין".

התמונה המדוברת

ציוץ ההבהרה של מכבי תל אביב

בספרד טוענים: קווינסי אייסי מתקרב לברצלונה. על פי אחד הדיווחים, פורוורד מכבי תל אביב בעונה החולפת דחה סופית את ההצעה של הצהובים להאריך את חוזהו, והפך למועמד מוביל להצטרף לקבוצה של שאראס.

מאמן הבלאוגרנה הנכנס רואה באייסי תוספת מתאימה שתשלים היטב את התכונות ההתקפיות של ניקולה מירוטיץ' בעמדה 4, ורואה באייסי מועמד אמיתי גם בזכות יכולתו לתפקד כסנטר בהרכבים נמוכים. לפי הדיווח, החתמת אייסי "לא תהיה יקרה מדי".

עוד בוואלה!

100% אנטה מכבי: המסע המפותל שעבר הכוכב החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב קווינסי אייסי מול שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון. קובי אליהו
שאראס רוצה אותו. קווינסי אייסי/קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה לשוק בשבועות האחרונים בחיפוש אחר פאוור פורוורד, אחרי שהמגעים עם אייסי הגיעו למבוי סתום. שחקנים בכירים במכבי תל אביב ניסו להפעיל לחץ על ההנהלה להשאיר את אייסי, אולם הפערים בין הצדדים נותרו גדולים. לאחרונה מכבי תל אביב בחנה אפשרות לצרף את פורוורד חימקי מוסקבה בשלוש השנים האחרונות, אנתוני גיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully