וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטה ז'יז'יץ' חתם במכבי תל אביב: "גאה ומאושר להצטרף למשפחה"

25.8.2020 / 10:40

הצהובים השלימו את צירופו המרשים של הסנטר (23, 2.08 מ'), שכבר היה על סף חתימה בריאל מדריד. הקרואטי: "הזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש". ספרופולוס: "שחקן בעל איכויות שייתן לנו כוח רב בצבע"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

מכבי תל אביב תודיע היום (שלישי) רשמית על החתמתו של אנטה ז'יז'יץ', אחרי שהשלימה את המהלך המפתיע של צירופו של הסנטר הקרואטי שכבר היה על סף חתימה בריאל מדריד אך יגיע בסופו של דבר לצהובים. ז'יז'יץ' ינחת בישראל מחר, לקראת פתיחת האימונים של הצהובים לעונה שבפתח.

"אני גאה ומאושר להצטרף למשפחת מכבי", אמר ז'יז'יץ' לאחר החתימה. "זאת משפחה שהכרתי מאז שהייתי בן 16 וזו הזדמנות ללבוש את הגופיה שאחי הגדול לבש. אני רוצה להודות לבעלים, לניקולה וויצ'יץ' ולמאמן שהאמינו בי. אני מחכה לרגע בו אפגוש את האוהדים, נתראה בתל אביב".

"אנטה הוא שחקן בעל איכויות שייתן לנו כוח רב בצבע ואני שמח מאוד שהחתמנו אותו", אמר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי. "הוא יעזור למכבי תל אביב עם המיומנויות שלו והמקצוענות שלו להצליח ולעמוד במטרות שלנו. אני שמח מאוד שאאמן אותו כי אימנתי גם את אחיו הגדול אנדריאה באולימפיאקוס ואין ספק שיעזור לנו שהוא כבר שיתף פעולה בעבר עם סקוטי ווילבקין".

"אני שמח שיש לו עבר במכבי, שהיה כבר בתל אביב, התאמן פה קצת והרגיש מה זה המועדון הגדול הזה", הוסיף המאמן היווני. "חשוב שעכשיו מכבי הצליחה להחתים אותו ולצרף אותו למשפחה".

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חיזוק מרשים במיוחד. אנטה ז'יז'יץ'/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ז'יז'יץ' (23, 2.08) הוא בוגר מחלקת הנוער של ספליט, ששיחק בציבונה זאגרב וגוריצה בליגה הראשונה במדינתו, כולל עם אחיו אנדריאה שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג בשנת 2014. במהלך עונת 2016/17 עבר לדרושפאקה של דיוויד בלאט ורשם במדיה 9 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. עוד לפני ההגעה לטורקיה נבחר ז'יז'יץ' במקום ה-23 בדראפט על ידי בוסטון, ששלחה אותו בקיץ 2017 בטרייד לקליבלנד. במדי הקבאלירס שיחק ז'יז'יץ' שלוש שנים, כשעונתו הטובה ביותר הייתה 2018/19, אז רשם 7.8 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

ז'יז'יץ' מצטרף לשחקני החיזוק החדשים עוז בלייזר וכריס ג'ונס. מכבי תל אביב גם הודיעה על חידוש החוזים של אנג'לו קלויארו והקפטן ג'ון דיברתולומאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully