וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס החזירו את דונצ'יץ' ודאלאס לקרקע, מארי הציל את דנבר

קוואי ופול ג'ורג' התעשתו בזמן והובילו את הקליפרס ל-111:154 ענק וליתרון 2:3 בסדרה. 42 נקודות של גארד הנאגטס - 33 מהן במחצית השנייה - קבעו 107:117 ו-3:2 בסדרה נגד יוטה

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס חזרו לקרקע. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' הרגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) את הפסטיבל סביב כוכב דאלאס, כשרמסו את המאבס ועלו ליתרון 2:3 בסדרה. עוד קודם לכן דנבר צימקה ל-3:2 את הסדרה מול יוטה בזכות התעלות של ג'מאל מארי.

משחקי הלילה בפלייאוף:

דנבר - יוטה 107:117 (הנאגטס צימקו ל-3:2 בסדרה)
ל.א קליפרס - דאלאס 111:154 (הקליפרס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. GettyImages
קיבל שיעור מאלף. דונצ'יץ'/GettyImages
שחקני לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד, לאנדרי שאמט. GettyImages
הזכיר לכולם מי ה-MVP. קוואי/GettyImages

ל.א קליפרס - דאלאס 111:154 (הקליפרס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

ההיסטוריה תזכור ללוקה דונצ'יץ' את ההתעלות האדירה ואת סל הניצחון במשחק 4, אבל ייתכן שהלילה הוא עבר שיעור לא פחות חשוב: שוב ללא קריסטאפס פורזינגיס, שוב עם קרסול כאוב, ילד הפלא הסלובני קיבל שיעור מאלף מקוואי לאונרד ופול ג'ורג'. שני הכוכבים של הקליפרס ראו את לוקה עושה ככל העולה על רוחו במשחק הקודם וקוצר מחמאות מקיר לקיר, אז הם הפכו את זה לעניין אישי: החל מהדקה הראשונה הם חילקו ביניהם את הדקות בהגנה עליו, וגרמו לו לתסכול רב. זה גרם למשחק להסתיים הרבה לפני שהבאזר האחרון נשמע, ואחרי רבע אחד עמדה התוצאה על 19 הפרש לטובת הקליפרס. הפעם, בניגוד למשחק 4, החבורה של דוק ריברס לא הורידה רגל מהגז ולא איפשרה למאבס אפילו לפנטז על קאמבק, בדרך ליתרון 2:3 בסדרה.

הבשורה העיקרית של הקליפרס מהמשחק היא איפוס הידית של פול ג'ורג': אחרי שני משחקים התקפיים איומים, הסמול פורוורד הציג יכולת נפלאה בשני צידי המגרש וסיים כקלע הבולט במשחק עם 35. גם קוואי היה במיטבו עם 32 לצד 7 ריבאונדים, כשמונטרז מספק דאבל-דאבל עם 19 ו-11 ריבאונדים מהספסל. מנגד, דונצ'יץ' נראה הרבה יותר אנושי: למרות שהגיע ל-22 נקודות, הוא דייק באחוזים נמוכים מהשדה (6 מ-17) ורשם יותר איבודים (5) מאסיסטים (4). הלילה המתסכל של המאבס נחתם עם הרחקה של ריק קרלייל העצבני, שהתפרץ על השופטים וספג שתי עבירות טכניות. עכשיו לוקה ודאלאס עם הגב לקיר, רגע לפני הדחה.

שחקני דנבר נאגטס ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ'. GettyImages
התעלות מרשימה. מארי עם יוקיץ'/GettyImages

דנבר - יוטה 107:117 (הנאגטס צימקו ל-3:2 בסדרה)

דו קרב הגאנרים בין ג'מאל מארי לדונובן מיטשל נמשך: אחרי שלושה משחקים בהם רצופים בהם הגארד הצעיר של יוטה היה מי שחייך בסיום, הפעם הגיע תורו של מקבילו מדנבר לחגוג. מארי תמיד נחשב למנייה הבטוחה ביותר של הנאגטס במאני טיים, אבל הלילה הוא התעלה על עצמו בדיוק ברגע הנכון, רגע לפני הדחה. הוא סיים עם 42 נקודות - 33 מהן במחצית השנייה האדירה שלו, במהלכה לא ירד מהפרקט ולו לרגע אחד. הוא דייק ב-17 מ-26 זריקות מהשדה, הוסיף 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, האחרון שבהם 23 שניות לסיום לניקולה יוקיץ', שסגר עניין אחרי דקות מותחות.

גם הסנטר הסרבי היה במיטבו הפעם, בניגוד לחלק מהמשחקים בסדרה, כשסיים עם 31 נקודות ו-6 ריבאונדים. יחד, שניהם הצליחו להתגבר על 30 נקודות של דונובן מיטשל ומספר נקודות דו ספרתי של שאר החמישייה של יוטה - מייק קונלי עם 17, ג'ו אינגלס עם 13, רודי גובר עם 11 (12 ריבאונדים) ורויס אוניל עם 10. כעת הג'אז יעשו הכל כדי להימנע ממשחק 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully