וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופיות משחק ומותגים של ג'ורדן: נחשף לוקר עם רכושו של קובי בריאנט

אדם שרכש את תכולת הלוקר לאחר שלא שולם עבורו דמי השכירות גילה בין השאר גופיות משחק, נעליים ומותגי יוקרה ופנה לאנשי התכנית Storage Wars. "יצרנו קשר עם ונסה"

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

רק אתמול (ראשון) היו אמור קובי בריאנט לחגוג את יום הולדתו ה-42 לולא אותה התרסקות מסוק טרגית מינואר 2020 אשר גבתה את חייהם של תשעה בני אדם, בין השאר כוכב הלייקרס לשעבר ובתו ג'יאנה. מעבר לכך, היום מציינים במחוז אורנג' שבקליפורניה אף הגדיל וקבע את ה-24 באוגוסט (אשר חל היום) כיום אשר יוקדש לזכרו של הכדורסלן הנערץ.

בתכנית הרשת "Storage Wars" חשפו כי מצאו חפצים אשר היו שייכים לקובי בריאנט אשר אוכסנו בלוקר מושכר. לפי החוק, ברגע שהבעלים של אחד הלוקרים מפסיק לשלם את השכירות, הציוד שבפנים מוצא למכירה פומבית. הקונספט של התכנית הוא רכישת מכולות/לוקרים אשר אינם משולמים תוך כדי חשיפת האוצר אשר השאירו מאחוריהם הבעלים של אותם חפצים. תארו לכם את ההתרגשות של אנשי התכנית ברגע שגילו שתוכן הלוקר אותו פתחו היה שייך לכדורסלן האגדי.

צפו בסרטון של אנשי צוות התכנית "Storage War" עם הציוד של קובי

בין הציוד שנמצא בלוקר היה בין השאר גופיות משחק ישנות של קובי בריאנט, נעליים, קלפים ייחודיים וגם מרצ'נדייז נדיר הנושא את שמם של כוכבים אחרים - כמו מייקל ג'ורדן. אגב, ההצעה הגבוהה ביותר שניתנה עבור הלוקר, היא 375 דולר, הצעה שהתקבלה בסופו של דבר. המשמעות היא שמניח התכנית שילמו פחות מ-400 דולר עבור האוצר הבלום. אותו קונה יצר קשר עם מנחת התכנית רנה נזוהדה, שרכשה את התכולה כולה ב-13 אלף דולר.

"יצרנו קשר עם ונסה בריאנט על מנת לבדוק אם בנותיה מעוניינים בציוד בחזרה", נמסר מהתכנית. נזוהדה הצהירה כי הציוד לא יימכר בתכנית מאחר ולא צולם פרק סטנדרטי בעקבות מגיפת הקורונה, אך בתכנית כן מתכננים למכור חלק מהציוד במכירה פומבית. בנוסף לציוד כדורסל נמצאו גם משקפי שון ג'ון, תכשיטים, מעילי פרווה וחפצי יוקרה שככל הנראה היו רכושו הפרטי של בריאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully