וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אביו של אייל גולסה הלך לעולמו, הקשר לא ימריא לליטא

עודכן לאחרונה: 24.8.2020 / 21:50

בקבוצה מתאבלים על מותו של אבנר גולסה הבוקר. יונתן כהן שב לאימונים אחרי שסבל מכאבים בצווארו ועשוי לפתוח מול סודובה

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

חלוץ מכבי תל אביב יונתן כהן כשיר למפגש מול סודובה ומועמד לפתוח בהרכב ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 19:00, ספורט1). כהן התאמן אתמול אחרי שבשישי ושבת חש כאבים בצווארו ונראה שהפציעה מאחוריו. ביום שישי הוא כלל לא התאמן וביום שבת היה השחקן היחיד של מכבי תל אביב שלא נסע עד סכנין כדי להשתתף בחגיגת הזכייה בגביע הטוטו. כזכור כהן לא שיחק באצטדיון בלומפילד מול פ.צ. ריגה בשל ספיגת כרטיס אדום לפני כשנה במשחק של מכבי תל אביב בסודובה. "זה הרי דבר נדיר שספק אם קרה יותר מדי לשחקנים באירופה", אמרו בחיוך במכבי תל אביב. "שחקן הורחק מול קבוצה וחוזר לשחק באירופה אחרי ההרחקה דווקא מול הקבוצה נגדה הוא הורחק. בוא נגיד שיש ליונתן הזדמנות נדירה לסגור את המעגל הכי יפה שיכול להיות עם איזה שער ניצחון על סודובה".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן. ניב אהרונסון
ישוב מהרחקה למשחק נגד הקבוצה שמולה הורחק? כהן/ניב אהרונסון

במכבי תל אביב ממתינים לתשובות בדיקות הקורונה שנערכו אתמול לשחקנים ולסגל המקצועי והמנהלה לקראת הנסיעה. בקבוצה מחזיקים אצבעות לכך שכל הבדיקות תצאנה שליליות ושכל מי שגאורגיוס דוניס ירצה, יהיה על המטוס מחר ב-9 בבוקר כשהקבוצה תמריא לליטא. מי שייעדר מההתמודדות הוא אייל גולסה, שאביו אבנר נפטר הבוקר. במכבי תל אביב משתתפים בצער המשפחה ואבלים על מותו של האב.

הפועל כפר סבא, בה שיחק המנוח הוציאה הודעה לזכרו של השחקן: "מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא מרכין ראש על פטירתו הפתאומית של שחקן העבר הנפלא של המועדון, בשר מבשרנו, אבנר גולסה ז"ל. אבנר שזור היטב בהיסטוריה המפוארת של המועדון ושותף חשוב בזכיות באליפות המדינה ובגביעי המדינה (בשנים 1975,1980). בהמשך אף היה חלק משמעותי בהעפלה של הפועל עליה כפ"ס לליגה א'. לאחר פרישתו עסק באימון ופיתח שחקנים רבים. המועדון משתתף בצער משפחת גולסה".

שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה. לירון מולדובן
לא ייצא עם חבריו למשחק החוץ בליטא. אייל גולסה/לירון מולדובן

עם הנחיתה תהיה לשחקנים האפשרות לנוח בבית המלון ובערב לערוך את האימון המסכם למשחק. רוב ההרכב כבר ידוע והוא יהיה דומה מאוד להרכב שפתח מול פ.צ. ריגה עם אפשרות לשינוי אחד או שניים בלבד.

הקשר שי גולן הושאל ממכבי תל אביב להפועל פתח תקוה. גולן גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בכל נבחרות הנערים, הנוער והנבחרת הצעירה. בעונה שעברה חתם שי בעירוני קרית שמונה תחת מסאי דגו ובינואר עבר לבני יהודה שאיתה סיים את העונה.

שי מסר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע להפועל פתח תקוה, שמעתי המון דברים טובים על המועדון ועל הקהל המדהים ואני מאוד שמח לשתף פעולה שוב עם מסאי דגו שאותו אני מכיר מצויין ואני מבטיח שאתן את הלב על המגרש ושנעשה עונה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully