וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "שמח עבור השחקנים. זה ייתן ביטחון לקראת המטרות הגדולות"

22.8.2020 / 22:47

מאמן מכבי תל אביב חגג תואר ראשון וכבר מכוון לסודובה: "יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לעבור, רציתי לשמור על שחקני ההרכב". שכטר פרגן לדן ביטון, יונתן כהן התגאה בצעירים: "התינוקות של דוניס"

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

פחות משבועיים נמצא גאורגיוס דוניס בישראל, והערב (שבת) הוא כבר חגג תואר ראשון במשחקו הראשון במסגרת מקומית כמאמן מכבי תל אביב, שזכתה בגביע הטוטו אחרי ניצחון 0:2 בגמר על בני סכנין באצטדיון דוחא. עבור הצהובים זה למעשה כבר תואר שני, אחרי שהניפו גם אחרי הניצחון הכפול על הפועל באר שבע במסגרת אלוף האלופים, אבל עם כל הכבוד לתארים הללו, הדבר האמיתי מבחינתם יהיה ביום רביעי: משחק החוץ מול סודובה הליטאית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו בפעם השביעית בתולדותיה, בעוד סכנין שהופיעה בגמר המפעל בליגת העל בפעם השנייה, סופרת כבר חמישה הפסדים במעמד הזה (עוד שלושה בליגה הלאומית). מתן בלטקסה דחק מקרוב את שער הבכורה שלו בדקה ה-67, ודן ביטון חגג שער בכורה משלו בתוספת הזמן. בשני המקרים ה-VAR נדרש להתערב. סכנין סיימה את המשחק ב-10 שחקנים, לאחר שאוסמה חלאיילה נכנס כמחליף ונפצע.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו עם 0:2 מול בני סכנין

לכתבה המלאה
שרן ייני עם איתי שכטר מניפים את גביע הטוטו של מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
שומרים על ההרגל. שחקני מכבי תל אביב ברגע ההנפה/לילך וייס רוזנברג

גאורגיוס דוניס סיכם: "אני שמח מאוד, המשחק הזה ייתן לנו ביטחון לקראת המטרות הגדולות שלנו. במחצית הראשונה היה לשחקנים קשה, אבל במחצית השנייה מצאנו את האיזון, שיחקנו כדורגל טוב יותר ויצרנו מצבים. אני חושב שאנחנו ראויים לניצחון. השבועיים האלה היו קשים מבחינת ההכנה, ניסיתי להכיר את השחקנים ולהכין אותם לאירופה. אנחנו עדיין לא מוכנים ב-100 אחוז, נצטרך להיות ממושמעים מול סודובה. אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ואנחנו יכולים לעבור את השלב הזה".

על ההרכב אמר: "רציתי היום לשמור על השחקנים ששיחקו ביום רביעי. סמכתי על השחקנים האחרים, אמרתי להם שהם צריכים לנצל את ההזדמנויות שיקבלו. יש לנו איכות טובה בסגל, השחקנים ממושמעים ונלחמים. אני שמח עבורם ועבור כל מי שנמצא במועדון. אני מכבד את איביץ', הוא עשה עבודה טובה מאוד וזכה בשתי אליפויות. אנחנו צריכים להמשיך באותו כיוון ואני מביא רעיונות חדשים".

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב עם דן ביטון. לילך וייס רוזנברג
הוותיק מפרגן למצטרף הטרי. איתי שכטר עם דן ביטון/לילך וייס רוזנברג

דן ביטון, שכבש את שער הבכורה שלו בצהוב: "תואר ראשון, כיף מאוד ועכשיו כולנו עם הפנים ליום רביעי. זו המשימה הכי חשוב שיש. התגעגעתי לארץ, חיכיתי למעבר הזה. החוויה בבולגריה חישלה אותי לכל החיים וכיף לי פה. סכנין הייתה יריבה די קשה וה-VAR הציל אותנו האמת".

איתי שכטר הוסיף: "שמחים על תואר חשוב למועדון. ידענו שיהיה משחק קשה. במחצית הראשונה לא היינו במיטבנו, אבל בשנייה נכנסנו לקצב ויש עוד תואר לארון. דן ביטון זה כוח משמעותי עבורנו לכל העונה. הוא עשה מחצית מצוינת, כבש שער והוא אלוף".

אלדד שביט מאמן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
צריך לחשוב איך להפוך את מדליות הכסף לזהב. אלדד שביט/לילך וייס רוזנברג

מאמן בני סכנין אלדד שביט אמר אחרי המשחק: "לא ראיתי את השערים, אבל אני יוצא מנקודת הנחה שאם בדקו אז כנראה שהיו שערים. אנחנו מקבלים את ההחלטות וזו המציאות. למען האמת אני מאוכזב. נתנו פה לפחות עד השער הראשון שספגנו היינו במשחק טוב. זה מאכזב מאוד גם שאוסמה חלאיילה נכנס ונפצע ושיחקנו כמעט 20 דקות בעשרה שחקנים. זה הרגיש שאנחנו פחות מסוגלים להשוות ולעשות משהו. אני גאה בשחקנים שלי, עברנו מסע יפה שהסתיים הערב. הארון שלי מתחיל להתמלא במדליות כסף, אז אני צריך לחשוב איך אני הופך אותן לזהב. ברמה הקבוצתית אני גאה בשחקנים שלי, עברנו משוכות גבוהות מאוד. אנחנו צריכים לקחת את זה לליגה. יש למועדון היבטים כלכליים, אני לא בא בטענות. הרווחתי אחלה שחקנים צעירים בגביע הטוטו ותהיה תחרות טובה על ההרכב כשכולם יחזרו. חצי הכוס הריקה היא שהעומס נפל על מעט שחקנים, אבל נחשפנו להמון שחקנים ואני מבסוט מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully