וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט בן 29 ינהל את המשחק של מכבי תל אביב מול סודובה

ראדה אוברנוביץ' הסלובני, שיחגוג רק יומיים לאחר המשחק ברביעי את יום הולדתו ה-30, קיבל שיבוץ שני בסך הכול במוקדמות האלופות. ומה מחכה לצהובים אם יעלו שלב?

מכבי תל אביב תיאבק ביום רביעי (19:00) על המשך דרכה במוקדמות ליגת האלופות, כשתתארח בסיבוב השני אצל סודובה הליטאית למשחק אחד מכריע. אם לא תהיה הכרעה בתום 90 דקות, המשחק ייכנס להארכה ואחריו לפנדלים, עד שתיקבע העולה לסיבוב השלישי.

אמש (שבת) נקבע כי מי שינהל את המשחק הקריטי כל כך עבור האלופה הישראלית הוא השופט הסלובני ראדה אוברנוביץ', שרק יומיים לאחר המשחק יחגוג את יום הולדתו ה-30. המשחק הזה בעיר מריאמפולה, יהיה בסך הכול השני שלו במסגרת של מוקדמות ליגת האלופות, אחרי ששפט את רוזנבורג מול ואלור לפני שנתיים בסיבוב הראשון.

פרט לכך, השופט הצעיר ניהל עד כה ארבעה משחקים בשלבים הראשונים של מוקדמות הליגה האירופית ועוד משחק בליגת האלופות לנוער. המשחק הגדול ביותר בו שפט היה גמר הגביע הסלובני לפני כחודשיים, כאשר מורה ניצחה את נפטה 0:2.

ראדה אוברנוביץ' שופט סלובני. GettyImages
שיבוץ שני בלבד כשופט ראשי במוקדמות האלופות. ראדה אוברנוביץ'/GettyImages

אם מכבי תל אביב תצליח להתקדם לסיבוב המוקדמות השלישי, היא לא תהיה מדורגת ותוכל לקבל את סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, דינמו זאגרב שהדיחה את הפועל באר שבע לפני שנתיים, לודוגורץ של טאלב טואטחה ומאוויס צ'יבוטה, יאנג בויז או הכוכב האדום בלגרד. אם אחת מהחמש האלה תודח השבוע, הקבוצה שניצחה אותה תתפוס את מקומה בצד של המדורגות. ניצחון של סודובה ישלח את הצהובים לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

לו"ז ליגת האלופות:

הגרלת הסיבוב השלישי: 31 באוגוסט
המשחק: 15-16 בספטמבר

הגרלת הפלייאוף: 1 בספטמבר
המשחקים: הראשון ב-22-23 בספטמבר, הגומלין ב-29-30 בספטמבר

הגרלת שלב הבתים: 1 באוקטובר
משחקי שלב הבתים: 20 באוקטובר עד 9 בדצמבר

לו"ז הליגה האירופית:

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 1 בספטמבר
המשחק: 24 בספטמבר

הגרלת שלב הפלייאוף: 18 בספטמבר
המשחק: 1 באוקטובר

הגרלת שלב הבתים: 2 באוקטובר
משחקי שלב הבתים: 22 באוקטובר עד 10 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully