וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סודובה בטוח: "לא יהיה לנו מה להפסיד נגד מכבי תל אביב"

שאוליוס שירמליס מנמיך ציפיות לפני המפגש הפיקנטי: "אין עלינו לחץ". בליטא מתכוננים: "למכבי תל אביב יש סף שבירה נמוך"

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

סודובה מחכה שוב למכבי תל אביב. הקבוצה שהדיחה את הצהובים במפתיע במוקדמות הליגה האירופית אשתקד, תפגוש אותה בשנית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות אחרי שהדיחה אמש (רביעי) את פלורה טאלין עם ניצחון דרמטי בפנדלים. במשחק הבודד, שיירך בליטא ב-25 או ב-26 באוגוסט, תנסה האלופה הישראלית לנקום על ההדחה המפורסמת אשתקד.

בסודובה משוכנעים שהלחץ במשחק יהיה על מכבי תל אביב. מאמן הקבוצה הליטאית שאוליוס שירמליס, שלא היה זה שעמד על הקווים במפגש הכפול בין השתיים אשתקד, אמר אמש: "אין לנו מה להפסיד נגד מכבי תל אביב. לפני המשחק נגד פלורה טאלין היו אנשים בליטא שקיוו שננצח. נגד מכבי תל אביב יש מאיתנו הרבה פחות ציפיות, אז מן הסתם יהיה הרבה פחות לחץ".

שחקני סודובה. ברני ארדוב
זמן לנקמה? סודובה חוגגת בנתניה/ברני ארדוב

גם בתקשורת הליטאית התייחסו למפגש הפיקנטי. באתר 15min ציינו ש"סודובה תפגוש יריבה מוכרת שמעלה אצלה חיוך", ואמרו ש"בשנה שעברה מכבי תל אביב הראתה סף שבירה נמוך נגד סודובה, שמקווה שזה יהיה כך גם הפעם".

החלוץ הקרואטי יוסיפ טאדיץ', בעבר בלברקוזן ודינמו זאגרב, הוא השם הבולט בסודובה ומלך שעריה בליגה עם שבעה שערים ב-15 מחזורים. הערב הוא היה היחיד בשורותיה שהחמיץ בדו-קרב הפנדלים. גם סמיר קרלה והמחליף אליגיוס ינקאוסקאס שכבשו נגד הצהובים בעונה הקודמת, עדיין נמצאים בסגל שכולל 14 זרים (לעומת פלורה טאלין למשל שכל הסגל שלה מורכב משחקנים אסטונים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully