וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב היא: סודובה ניצחה בפנדלים ותארח את מכבי תל אביב בשבוע הבא

אלופת ליטא הזיעה באסטוניה לפני שגברה 2:4 בפנדלים על פלורה טאלין, בדרך למפגש חוזר עם הצהובים אחרי הניצחון הכפול בעונה שעברה. טופצ'אגיץ' (78 בפנדל) קבע 1:1 ואז הכריע בדו-קרב

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

מכבי תל אביב תתארח אצל סודובה בשבוע הבא (25 או 26 באוגוסט) בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. אלופת ליטא עבדה קשה הערב (רביעי) וניצחה רק בפנדלים בחוץ את פלורה טאלין אחרי 1:1 ב-120 דקות. מיחרט טופצ'אגיץ' הבוסני, שמצא את הרשת נגד מכבי תל אביב בעונה שעברה, השווה בפנדל בדקה ה-78 אחרי שער יתרון של ראונו סאפינן (49). בדו-קרב מהנקודה הלבנה, דווקא קונסטנטין ואסילייב בן ה-36 החמיץ עבור האסטונים ואחרי עוד החטאה בכל צד, טופצ'אגיץ' קבע לבסוף 2:4.

המנצחת בשבוע הבא תעפיל לסיבוב השלישי שההגרלה שלו תיערך ב-31 באוגוסט, בעוד המפסידה תעבור לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

שחקני סודובה חוגגים. אתר רשמי סודובה, אתר רשמי
הצהובים ינקמו? שחקני סודובה חוגגים הערב/אתר רשמי, אתר רשמי סודובה

סודובה, כזכור, הייתה הקבוצה שהדיחה את מכבי תל אביב בעונה שעברה עם שני ניצחונות זהים של 1:2 במוקדמות הליגה האירופית. בחודש מאי האחרון הגיע המאמן בן ה-64 שאוליוס שירמליס, שמנסה להוביל את הקבוצה לזכייה רביעית ברציפות באליפות ליטא (כרגע במקום הראשון עם שלוש נקודות יותר מז'לגיריס) וגם לשלב בתים באירופה.

החלוץ הקרואטי יוסיפ טאדיץ', בעבר בלברקוזן ודינמו זאגרב, הוא השם הבולט בסודובה ומלך שעריה בליגה עם שבעה שערים ב-15 מחזורים. הערב הוא היה היחיד בשורותיה שהחמיץ בדו-קרב הפנדלים. גם סמיר קרלה והמחליף אליגיוס ינקאוסקאס שכבשו נגד הצהובים בעונה הקודמת, עדיין נמצאים בסגל שכולל 14 זרים (לעומת פלורה טאלין למשל שכל הסגל שלה מורכב משחקנים אסטונים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully