וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן ביטון הרשים את גאורגיוס דוניס, הקשר עשוי לפתוח גם מול סודובה

23.8.2020 / 7:09

הרכש החדש של הצהובים הצטיין בניצחון על בני סכנין, כשגם השחקנים הופתעו: "האמת שלא הכרנו אותו יותר מדי". במועדון טוענים שרק משהו בלתי צפוי ימנע את רכישת הכרטיס שלו בתום העונה. השחקנים יעברו בדיקת קורונה לפני היציאה למשחק בליטא

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס לאחר זכייתה של מכבי תל אביב בגביע הטוטו/דוברות מכבי תל אביב

אף שהשאיר מחוץ לסגל את ה-11 שאמורים לפתוח מול סודובה ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות, המאמן גאורגיוס דוניס התרשם מאוד מההופעה של דן ביטון אמש (שבת) בניצחון על בני סכנין בגמר גביע הטוטו, ולקשר יש סיכוי לפתוח בהרכב גם באירופה. ביטון יכול לשחק בכמה תפקידים כך שהאימונים השבוע יכריעו. בכל מקרה צריכים במכבי תל אביב עוד לראות מה מצבו של יונתן כהן, שהסתובב בסוף השבוע עם צוואר תפוס ולא הגיע למשחק בדוחא. כהן יחזור ביום רביעי לסגל אחרי שריצה עונש הרחקה מול פ.צ. ריגה והוא מתוכנן לפתוח בהרכב במקום אדוארדו גררו, אך ההופעה של ביטון פתחה את התחרות על ההרכב של דוניס למשחק הכל כך חשוב, כשאבי ריקן יכול גם לשחק על הקו וגם באמצע. "בוא נגיד שיש לדוניס כאב ראש טוב אחרי המשחק הזה ואם ההרכב היה סגור לליטא, אולי עכשיו תיפתח מחדש התחרות", אמרו במכבי תל אביב.

עסקת החזרה של ביטון מלודוגורץ לישראל כוללת השאלה עם אופציה לרכישת הכרטיס, אבל כבר אחרי כמה ימים במכבי תל אביב, אומרים במועדון שצריך לקרות משהו בלתי צפוי כדי שמכבי תל אביב לא תממש את הזכות ותרכוש את כרטיסו של הקשר שמציג יכולת גבוהה מאוד באימונים ושחקנים אפילו הופתעו מהיכולת שלו. "האמת שלא הכרנו אותו יותר מדי", סיפר שחקן בקבוצה. "בכל זאת הוא שיחק בעיקר במ.ס. אשדוד במשך שלוש שנים ואז נמכר לבולגריה ומי עקב שם אחריו? היום כשהוא במכבי תל אביב, רואים את האיכויות שלו". מי שהחמיא לביטון בסוף המשחק היה איתי שכטר שראה כבר לא מעט שחקנים טובים לצידו ומאוד התרשם מהיכולת של הקשר.

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב עם דן ביטון. לילך וייס רוזנברג
גם החלוץ החמיא. שכטר עם ביטון/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב היתה רחוקה מלהרשים במחצית הראשונה ובני סכנין היתה אפילו טובה ומסוכנת יותר, אבל במחצית השנייה, בעיקר בפעולות של ביטון, השתלטה הקבוצה על המגרש ובסופו של דבר זכתה בעוד גביע אחרי שבשבוע שעבר לקחה גם את גביע אלוף האלופים. "בסוף כולם שמחו ורקדו וטוב שכל השחקנים הגיעו לדוחא. בהתחלה דיברו על זה שאולי כדאי שלא כולם יגיעו בגלל כל ענייני הקורונה והחשש להידבק או להיות ליד חולה, אבל בסוף זו היתה שמחה מאוד גדולה ואין שובע מלקחת תארים", אמרו בקבוצה.

היום יעברו השחקנים בדיקת קורונה בתקווה שכולם ייצאו שליליים על מנת שדוניס יוכל לקחת איתו לליטא את כל מי שהוא רוצה. הקבוצה תמריא ביום שלישי לקראת המשחק ברביעי שאמור להיות ללא קהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully