וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אחרי הסערות, ביברס נאתכו חזר להרכב פרטיזן עם שער ובישול

עודכן לאחרונה: 23.8.2020 / 0:32

המאמן מילושביץ' הגן על הישראלי וקיבל ממנו תפוקה ב-0:5 הביתי על אינדיה. ניצחונות גם לניר ביטון וליאור רפאלוב, הפסד למקס גרצ'קין

בן שהר כובש שער בכורה במדי אפואל ניקוסיה/יוטיוב

ביברס נאתכו ממשיך להתמודד עם לא מעט האשמות ושמועות בבלגרד. קפטן נבחרת ישראל, שנדרש להכחיש טענות לפיהן חתר כדי לקבל את סרט הקפטן, לא נכלל בסגל של פרטיזן בשני המשחקים האחרונים, אבל הערב (שבת) חזר להרכב מול אינדיה, לאור פציעתו של סיידובה סומא, וגם העלה ל-0:1 עם פנדל מוצלח (השני שלו העונה בליגה) בדקה ה-22, בדרך לניצחון קליל 0:5. טאקומה אסאנו היפני כיכב עם שלושער, כשנאתכו בישל את הראשון מביניהם והוחלף בדקה ה-71.

הפנדל של ביברס נאתכו

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
שער ובישול. נאתכו כובש/GettyImages

בשבוע האחרון עלו בתקשורת הסרבית דיווחים שונים, לפיהם נאתכו העלה ארבעה ק"ג ממשקלו והתעמת באימון עם נמניה מילטיץ' (השניים הכחישו בתמונה משותפת באינסטגרם), ואלה הסיבות בגינן לא נכלל בסגל, ולא מטעמים טקטיים כפי שנטען במועדון. על כך הגיב המאמן סאבו מילושביץ', שיצא להגנת נאתכו: "הוא אחד המקצוענים הכי גדולים שהיו אי פעם בפרטיזן בלגרד. הכול המצאות, ולא בפעם הראשונה, מצד אנשים עם כוונות רעות כדי לפגוע בקבוצה ובי. אנחנו לא צריכים לתת להם להשפיע. אני לא מסתיר שיש בעיות מקצועיות. זה קיים בכל קבוצה ואנחנו נפתור אותן".

* ניר ביטון השלים 90 דקות כבלם ב-0:1 של סלטיק בחוץ על דנדי יונייטד. חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל וראה את המחליף אלביאן אייטי כובש בדקה ה-83, תשע דקות אחרי שנכנס להופעת הבכורה שלו בליגה הסקוטית, אחרי שהגיע מווסטהאם.

* מקס גרצ'קין ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה האוקראינית, כשפתח בהפסד של זוריה לוגנסק 3:1 לדסנה במחזור הראשון. המגן השמאלי השלים 90 דקות ולצדו פתח הבלם הגרמני-ישראלי ג'ואל אבו חנא שיצא כבר בדקה ה-35.

* עילי אלמקייס בישל שער בדקה השלישית במשחק ההכנה של הופנהיים מול נירנברג, שביצעה מהפך וניצחה בקלות 2:5. הקשר הצעיר פתח בהרכב, אחרי שמונס דאבור שיחק ב-0:1 על גרויטר פירת בצהריים.

* סט. פולטן האוסטרית, קבוצתו של דור חוגי, הייתה אמורה לערוך משחק הכנה היום מול פלורידסדורפר, אבל הוא בוטל בעקבות שני מקרי קורונה במועדון.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 65 דקות בהרכב לודוגורץ, שהביסה 1:4 בחוץ את צ'רנו מורה והשיגה ניצחון שני בשלושה מחזורים בליגה הבולגרית. טאלב טואטחה לא נכלל בסגל.

* אלי דסה פתח בהרכב ויטסה וגם בישל ב-2:2 מול דן האח בהכנה.

* ליאור רפאלוב ואנטוורפן השיגו ניצחון ליגה ראשון העונה בבלגיה, לאחר 0:1 על גנט. הישראלי פתח בהרכב של קבוצתו והשלים 75 דקות לפני שהוחלף, כשקבוצתו כבר הוליכה. הניצחון מציב את אנטוורפן במקום השמיני בבלגיה לאחר שלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully