וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בן שהר וגדי קינדה כבשו, קני סייף ימשיך בלכיה גדנסק

עודכן לאחרונה: 22.8.2020 / 15:15

צפו בשער הבכורה של שהר ב-2:2 של אפואל ניקוסיה. קינדה כבש שער משונה ב-1:2 של קנזס סיטי על מינסוטה של שוינפלד. הפולנים שאלו את סייף לעונה נוספת

בן שהר כובש שער בכורה במדי אפואל ניקוסיה/יוטיוב

בן שהר וקבוצתו אפואל ניקוסיה החלו אמש (שישי) את העונה בליגה הקפריסאית, והחלוץ הישראלי לא יכול היה לפלל לפתיחה מוצלחת מזו. אפואל נפרדה ב-2:2 במשחק הבית מול קרמיוטיסה, בה משחק ירין פרץ שישב 90 דקות על הספסל. בדקה ה-14 העביר שהר כדור רוחב שהגיע בסופו של דבר ליורגוס אפרם, אך הקפריסאי פגש את הקורה. שהר עט על הריבאונד ומ-12 מטר בעט כדור שטוח לפינה וקבע 0:1 לאפואל.

האורחת השיגה את שער השוויון שבע דקות לאחר מכן מבית היוצר של איסמעיל סאסי הטוניסאי. אפואל השיבה לעצמה את היתרון לאחר נגיחה מוצלחת של רפאל סנטוס בדקה ה-73 לאחר כדור קרן, אך קרמיוטיסה שוב השיגה את שער השוויון, והפעם חיכתה לו שתי דקות בלבד. טעות בהגנת אפואל שלא הרחיקה טוב איפשרה לאנדראס חריסטו לכבוש בטיל לחיבורים. 2:2 בסיום.

שחקנה של אפואל ניקוסיה בן שהר. עמוד האינסטגרם של בן שהר, אתר רשמי
פתיחת עונה נהדרת. בן שהר/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של בן שהר

* גדי קינדה שיחק 72 דקות וכבש לראשונה מחודש מרץ בניצחון 1:2 של קנזס סיטי על מינסוטה ב-MLS. הקשר ניסה להגביה לחברו לקבוצה רוג'ר אספינוזה, אולם הכדור פספס את החלוץ ועשה את דרכו לרשת. מינסוטה השוותה משער עצמי של ג'יילן לינדזי (35), אבל הבטיחה את הניצחון משער עצמי נוסף, הפעם של מייקל בוקסל ממינסוטה (55). ארון שוינפלד נכנס בדקה ה-82 אצל מינסוטה.

* מנור סולומון שיחק ברבע השעה האחרונה בניצחון של שחטאר דונייצק 1:3 על קולוס קובליבקה במחזור הפתיחה של הליגה האוקראינית. שחקן הכנף הישראלי נכנס במקום מרכוס אנטוניו במצב של 0:3 לאלופה.

* אליאל פרץ פתח במדי וולפסברגר במשחק הכנה מול הורן מליגת המשנה באוסטריה. קבוצתו של הישראלי פיגרה 1:0 משער של אמרו לאשין בדקה ה-64, אך הפכה באמצעות שערים של שייקו ד'יינג (72) ומתאוס טאפרנר (79).

* כצפוי, קני סייף ישחק גם בעונה הקרובה בלכיה גדנסק. הקשר בן ה-26, השייך לאנדרלכט הבלגית, התגבר על פציעה ממנה סבל בשלהי העונה והפולנים שאלו אותו לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully