וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל רוצה את בן שהר, בניקוסיה מערימים קשיים

22.8.2020 / 16:50

אנשי הנבחרת רוצים להחזיר את החלוץ, אבל אפואל ניקוסיה מערימה קשיים בנוגע לשחרורו, בדיוק כמו גוואנגז'ו R&F בעניינם של זהבי וסבע. סלובקיה תעשה בעיות לקראת הגעתה לישראל?

בן שהר כובש שער בכורה במדי אפואל ניקוסיה/יוטיוב

בנבחרת ישראל רוצים את בן שהר לחיזוק ההתקפה לקראת המשחקים מול סקוטלנד וסלובקיה בליגת האומות בתחילת החודש הבא, אבל מבדיקות שכבר נעשו בעניין, גם אפואל ניקוסיה מערימה קשיים גדולים על שחרור החלוץ הישראלי.

בעקבות הסירוב בגוואנגז'ו R&F לתת לערן זהבי ולדיא סבע להמריא למשחקים במסגרת ליגת האומות דרג ב', פנו כבר בהתאחדות לכדורגל לכל המועדונים אליהם משתייכים שחקני הנבחרת שאמורים להיקרא למשחק וביקשו את שחרורם לקראת ההגעה לסקוטלנד בעוד תשעה ימים. לא כל המועדונים הגיבו רשמית, אבל באפואל ניקוסיה כבר העבירו מסר שלא ישחררו בקלות את שהר, שכבש אתמול שער במשחק הבכורה שלו בליגה הקפריסאית. החלוץ לא שיחק במדי הנבחרת מאז המשחק בלטביה בחודש יוני 2019. הוא קיבל במהלך העונה שעברה זימון לאימון כאן בישראל עם שחקני ליגת העל בלבד, אך כאמור למעלה משנה שלא היה בסגל למשחק רשמי.

שחקן נבחרת ישראל בן שהר חוגג. יוסי ציפקיס
יחזור לסגל? בן שהר/יוסי ציפקיס

בתוך כך בהתאחדות לכדורגל ממשיכים ללחוץ על גוואנגז'ו לשחרר את זהבי וסבע, ובמקביל מחכים לשמוע את העמדה הרשמית של פיפ"א, שעדיין לא העבירה החלטה באשר למקרה הספציפי הזה שבין ההתאחדות לכדורגל לגוואנגז'ו.

היעדרותם הצפויה של זהבי, סבע ושהר תיצור חלון הזדמנויות לשחקני התקפה מליגת העל שעשויים לקבל זימון מפתיע. היום ומחר במשחקי גביע הטוטו יעקבו אחרי השחקנים וילי רוטנשטיינר, אלון חזן, גדי ברומר וגיא עזורי, ולקראת המשך השבוע יתפרסם הסגל. בנבחרת מקווים שמנור סולומון ינחת בישראל ביום רביעי מאוקראינה (אחרי הסופרקאפ של שחטאר דונייצק מול דינמו קייב) וימריא עם הנבחרת ביום שני מישראל לסקוטלנד.

באשר לנבחרת סלובקיה שצריכה להגיע לישראל אחרי המשחק בסקוטלנד לקראת המפגש באצטדיון בנתניה ב-7 בספטמבר, כבר הגיעו להתאחדות לכדורגל כל מני שמועות ורינונים כי הסלובקים יעדיפו לא להגיע לישראל שהיא מדינה אדומה מבחינת הקורונה, ויפעלו כדי שהמשחק ישוחק במדינה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully