וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולפסברגר מיואשת מסאגת שון וייסמן: אין הצעות על מלך השערים

סנט אטיין רק גיששה, סלטיק כלל לא הייתה מעוניינת ובגרמניה לא התרשמו. במועדון רוצים למכור את הישראלי, חושדים שסוכנו מנע עסקאות במכוון והנשיא מודה: "בשלב הזה נקשיב לכל הצעה"

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

עונת 2020/21 כבר יצאה לדרך בכמה ליגות ושוק ההעברות פעיל מאוד חרף התפרצות נגיף הקורונה, אבל למרות שחודש אוגוסט מתקרב לסיומו, שון וייסמן - מלך שערי הליגה האוסטרית עם 30 כיבושים - הוא עדיין שחקן וולפסברגר.

במועדון האוסטרי מתחילים לאבד סבלנות כלפי החלוץ וסביבתו, לאחר שהוא עדיין לא הצטרף לאימונים שהחלו לפני כשבועיים. למרות שהם לא אומרים זאת בגלוי, במועדון האוסטרי כועסים על וייסמן ועל סוכנו הגרמני רוי ראג'בר. הטענה היא שלא רק שהאחרון לא מצליח למצוא קבוצה חדשה לשחקן, אלא שמטעמי אגו הוא עשה הכול כדי למנוע מעבר של השחקן כשקבוצות הביעו עניין דרך גורם אחר שהוא לא הוא עצמו.

וייסמן חלם על מעבר לליגה הגרמנית, אבל אף אחת מהקבוצות בבונדסליגה המקומית לא מעוניינת כרגע. ומה עוד? סנט אטיין בדקה, החליטה שהוא לא מתאים ולא הגישה הצעה. בנוסף, מסתבר שחרף הדיווחים הבלתי פוסקים, גם סלטיק לא באמת רצתה את וייסמן ובינתיים כבר החתימה חלוץ אחר, אלביאן אייטי. סקאוטים על מועדונים נוספים עקבו, אבל ההצעות לא זרמו.

היו גם שתי קבוצות רציניות: לוקומוטיב מוסקבה וריאל ויאדוליד. לפי דיווחים באוסטריה, וייסמן לא רצה לעבור לסגנית אלופת רוסיה, בעוד הספרדים לא הגיעו להסכמות עם וולפסברגר והמו"מ פוצץ. ייתכן ששני המועדונים ישובו לשולחן הדיונים אחרי שהנשיא, דיטמר ריגלר, נשמע מיואש ואמר: "בשלב הזה כבר נהיה מרוצים מכל הצעה".

שחקן וולפסברגר שון וייסמן. GettyImages
אף אחד מצמרת הכובשים בליגה האוסטרית לא הצליח למצוא קבוצה חדשה. וייסמן/GettyImages

החלוץ הישראלי שהה לאחרונה בוינה, לצד אשתו שילדה בת בכורה לפני כמה ימים. הוא לא מתאמן כלל וכל זאת כשנותרו רק שמונה ימים עד למשחק הראשון של הקבוצה העונה, נגד נויזידל בגביע האוסטרי. "אם וייסמן לא יעבור בתוך כמה ימים, הוא יחזור לאימונים עד יום שני", הבהיר הנשיא ריגלר.

וייסמן נמצא ב"חברה טובה" שאולי מצביעה על כך שבאירופה לא בהכרח מתרשמים מכמות ההבקעות בליגה האוסטרית המאוד התקפית. פאטסון דאקה (רד בול זלצבורג), טקסיארחיס פונטאס (ראפיד וינה) כריסטוף מונשיין (אוסטריה וינה) ודריו טאדיץ' (הארטברג) ניצבו מאחורי הישראלי בטבלת כובשי השערים - כולם עם 17 כיבושים או יותר - ואף אחד מהם לא הצליח למצוא קבוצה חדשה.

בינתיים בוולפסברגר קצת תקועים. מבחינה מקצועית, בקבוצה ישמחו אם וייסמן ימשיך, אבל יחד עם זאת היו מעדיפים למכור אותו מכיוון שבקיץ הוא יהפוך לשחקן חופשי. דריו ויזינגר, חלוץ קרואטי בן 22, נמצא על הכוונת וכבר נעשו בירורים בנוגע לעלויות שלו, אבל עד שוייסמן לא יימכר, וולפסברגר לא יכולה לרכוש אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully