וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן של צעירי מכבי תל אביב: "כולם צריכים לקפוץ למים העמוקים"

22.8.2020 / 15:05

הנסיבות המיוחדות גרמו לצהובים לשלוח הרכב משני לגמר גביע הטוטו (20:30, ספורט 5), אבל במועדון מקווים לטבילת אש מוצלחת של הדור הבא: "יש לצעירים הזדמנות להביא תואר". היורשים של גלזר ויונתן כהן יוכיחו שגם העתיד ורוד?

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

עמית גלזר, בר כהן, רונן חנציס, עידו שחר והשוער דניאל פרץ צפויים לפתוח הערב (שבת, 20:30, ספורט 5) בהרכב מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו באצטדיון דוחא מול בני סכנין, ותהיה להם הזדמנות בגילם הצעיר להיות שותפים מלאים להבאת תואר למועדון. על הספסל יחכו להזדמנות עוד כמה צעירים כמו החלוץ דור תורג'מן, שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, שמתאמן עם הקבוצה הבוגרת מאז היציאה למחנה האימונים הראשון בירושלים לפני הגעת גאורגיוס דוניס.

"הנסיבות המוזרות הביאו אותנו לכך שנצטרך לנסוע לגמר גביע הטוטו בהרכב משני", אומרים במכבי תל אביב. "יהיה שילוב נהדר של ותיקים כמו איתי שכטר, טל בן חיים ואופיר דוידזאדה עם צעירים שירצו להוכיח את עצמם. כל מי שמתאמן במכבי תל אביב, צריך לקפוץ למים העמוקים כשקוראים לו. יש לצעירים הזדמנות להביא תואר למועדון".

דן גלזר, עמית גלזר, במהלך אימון מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
יש גם דור חדש. דן גלזר עם אחיו עמית גלזר שיפתח הערב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל

כבר ביום רביעי בבוקר הוציאה מכבי תל אביב מכתב למנהלת הליגות בו ביקשה בין היתר לדחות את המשחק בשל הימצאות שני שחקנים בסכנין חיוביים לקורונה. מאוחר יותר בלילה אחרי הניצחון על ריגה פנה המאמן דוניס באמצעות התקשורת וטען כי הוא יהיה חייב לשלוח קבוצה שונה לסכנין, אם לא תינתן דחייה.

היווני ממש הפציר בראשי המינהלת וההתאחדות לכדורגל לדחות. דוניס התייחס בשיקוליו בעיקר לפן המקצועי שכן למכבי תל אביב ממתינה סודובה ביום רביעי בליטא בסיבוב הבא של מוקדמות ליגת האלופות, והוא לא רצה לעייף את השחקנים בדרך צפונה לסכנין.

עוד בוואלה!

בני סכנין - מכבי תל אביב: 10 שחקני הרכב של הצהובים לא יגיעו

לכתבה המלאה
רונן חנציס (מימין) עם עידו שחר שחקני מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
אחד פרץ בקבוצת הנוער, השני היה מהשחקנים הבולטים בליגה הלאומית. רונן חנציס, מימין, עם עידו שחר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

כך או אחרת, אף שמכבי תל אביב מתייחסת למשחק מול סודובה בחשיבות רבה יותר מהמשחק הערב, עדיין מדובר בתואר שגם מכניס 760 אלף שקל לעומת 540 אלף שקל של המפסידה, ולכן השחקנים שיעלו הערב לשחק ירצו להביא גביע ועל הדרך להוכיח שאחרי דן גלזר, יונתן כהן, מתן חוזז ושחר פיבן, יש דור צעיר חדש שיכול להכניס למכבי תל אביב את אותה רוח של חידוש והתרעננות, כפי שהכניסו חבריהם היותר מבוגרים רק לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully