וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי תל אביב: 10 שחקני הרכב של הצהובים לא יגיעו

עודכן לאחרונה: 21.8.2020 / 18:43

מלבד אדוארדו גררו, כל יתר השחקנים שפתחו מול ריגה אפילו לא יישבו ביציע בגמר גביע הטוטו (שבת, 20:30, ספורט5).

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

בני סכנין

אחרי שעסקו השבוע בהרחבה בנשאי הקורונה בקבוצה, בבני סכנין יתפנו למאבק על הדשא ולניסיון להשיג תואר יוקרתי רגע לפני פתיחת הליגה (שבת, 20:30, ספורט5). המארחים יחסרו לא מעט שחקנים, ביניהם כמובן מארון גנטוס ואיקוום אוטין שהתגלו כמאומתים לנגיף הקורונה. איהאב גנאים חתם היום לשנתיים נוספות ועשוי לפתוח מחר בהרכב. גם סארי פלאח יחזור ל-11 של המאמן אלדד שביט.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד עותמאן, חסן חילו, סארי פלאח, איהאב שאמי, איהאב גנאים, עטאא ג'אבר, דניאל טוויזר, מוחמד עוואד, אמרי וולשמן, אוסמה חלאיילה.

אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היחיד מבין שחקני ההרכב שייסע לסכנין. גררו/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

לא פחות מעשרה משחקני מכבי תל אביב שפתחו מול פ. צ. ריגה בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות יישארו בתל אביב ולא ייסעו מחר לדוחא למשחק גמר גביע הטוטו מול מבני סכנין. גם יונתן כהן, שלא שיחק מול הלטבים ואמור לפתוח בליטא בסיבוב המוקדמות הבא באירופה, אמור להישאר בתל אביב.

למעשה, למעט אדוארדו גררו שפתח מול הלטבים והוחלף בהפסקה, כל יתר העשרה - ביניהם גם השוער דניאל טננבאום - לא יהיו על האוטובוס בדרך צפונה. מדובר בצעד מתבקש מבחינת מכבי תל אביב מאחר שהמאמן גאורגיוס דוניס בונה על שחקני ההרכב שלו לקראת סודובה ביום רביעי הבא, לא רוצה להתיש אותם בעוד משחק ובנסיעה מעייפת צפונה, ובמועדון אף חוששים משום ששני שחקנים של בני סכנין נמצאו מאומתים לקורונה.

אותו גררו, שהוחלף במחצית המשחק מול ריגה בדן ביטון, לא צפוי לפתוח מחר. בשל החיסורים הרבים, היווני יעלה עם ההרכב השני שלו וגם עם מספר שחקנים שעדיין לא ברור האם יישארו בסגל הקבוצה לאחר הצירופים הצפויים של שחקני החיזוק העתידיים.

הרכב משוער: דניאל פרץ, בן ביטון, עמית גלזר, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, עידו שחר, רוסלן ברסקי, דן ביטון, רונן חנציס, טל בן חיים, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully