וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמלצת בן שהר: עומר אצילי אמור לחתום באפואל ניקוסיה

20.8.2020 / 11:04

החלוץ הישראלי עזר לתווך, רוב הפרטים כבר סוכמו בין הקשר שסיים את דרכו במכבי תל אביב והקבוצה הקפריסאית. ניקוסיה לא מתכוונת לשלם על ההעברה, אצילי אמור לחתום לשנתיים וירוויח כ-300 אלף יורו לעונה

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

המשא ומתן בין עומר אצילי לאפואל ניקוסיה נמצא בשלבים מתקדמים מאוד ובין הצדדים כבר קיים סיכום על מרבית הפרטים. סוכנו של קשר מכבי תל אביב רונן קצב עדיין עובד על מספר דברים קטנים שנותרו וייתכן כי עד הערב (חמישי), יוכרז כי אצילי סיכם עם הקבוצה הקפריסאית בה כזכור חתם הקיץ גם בן שהר.

במקביל למשא ומתן על שכרו של אצילי ועל אורך החוזה, צריכים הקפריסאים בתיווך נציגו של אצילי לסכם גם את אופן השחרור של הקשר ממכבי תל אביב. הקפריסאים לא מתכוונים לשלם עבור ההעברה והנושא עוד צריך לקבל את אישור האלופה הישראלית, שלא מעוניינת בשחקן ואמורה לחתום על שחרורו ללא תמורה. אצילי יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת וירוויח כ-300 אלף יורו נטו לעונה.

ההעדפה של אצילי היתה לשחק בישראל, אבל הקבוצות הגדולות בארץ לא הלכו על המהלך, בעיקר בשל העובדה שמיטש גולדהאר הציב רף מוסרי גבוה בעניינו, ולכן נפתח השוק לחו"ל, כאשר השחקן ביקש למצוא לעצמו יעד קרוב לישראל.

שחקן מכבי תל אביב עומר אצילי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בדרך לקפריסין. אצילי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

כבר בתחילת החודש פירסמנו כאן על הפנייה של אפואל ניקוסיה לאצילי. בן שהר היה זה שבעצמו המליץ לראשי אפואל ניקוסיה על הקשר מתוך אמונה שהקשר יוכל לעזור לקבוצתו החדשה. שהר לא הירפה בשיחות עם אנשי אפואל ניקוסיה וסייע בעסקה. אצילי מתאמן כבר שבועות ארוכים באופן אישי ובמקביל לצד המקצועי, מחכה כמו גם דור מיכה לשמוע את החלטת הפרקליטות בעניינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully