וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "היו משקולות על הרגליים, הכישלונות ישבו בראש"

20.8.2020 / 6:44

הצהובים נשמו לרווחה אחרי הניצחון על ריגה וסיפרו על הקושי שיצרו התוצאות בשנים קודמות. דוניס ביקש מההתאחדות לדחות את גמר גביע הטוטו, מחמאות לייני, אצילי בדרך להחלטה על עתידו

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

אנחת רווחה גדולה מאוד במכבי תל אביב אחרי הניצחון אמש (רביעי, 0:2) על פ.ק. ריגה במוקדמות ליגת האלופות. שחקנים בקבוצה הודו אמש שהכישלון בשנתיים האחרונות להעפיל לשלב הבתים באירופה באחד משני המפעלים - ובעיקר ההפסדים בקיץ שעבר לקלוז' וסודובה - ישבו חזק בראש ויצרו לחץ לא מבוטל.

"היו משקולות על הרגליים", הודה אמש אחד משחקני הקבוצה. "זה לא פשוט להיות במשחק שיש לך רק מה להפסיד בו, במיוחד שלפני שנה נכשלנו בסיבוב הזה. בפנדל השני של בלקמן היה אושר ושחרור לחץ אצל כולם. כל המתח שהחזקנו במשך שנה התפוגג".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ביקש דחייה של גמר גביע הטוטו באופן גלוי לב. דוניס/ברני ארדוב

אחרי שעברו בשלום את המשוכה הראשונה, תהיה לשחקני מכבי תל אביב הזדמנות לנקום בליטאים כשיפגשו את סודובה בחוץ ביום רביעי בסיבוב הבא של המוקדמות. מכבי תל אביב תמריא למשחק יום קודם ומאמנה גאורגיוס דוניס פנה אמש בסיום המשחק להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגות וביקש: "תעזרו לנו לשפר את הסיכויים להעפיל שלב לטובת הכדורגל הישראלי. אני מבקש את זה לא רק עבור מכבי תל אביב, אלא עבור כל הקבוצות הישראליות המשחקות במוקדמות. אני מבקש מההתאחדות לדחות לנו את המשחק בסכנין כדי שאוכל להכין טוב יותר את הקבוצה לשלב הבא באירופה. זו בקשתי ואם לא יקבלו אותה, אנחנו ניסע לסכנין ונעלה עם קבוצה מעורבבת וחלקית כדי שנוכל לעלות בצורה מיטבית למשחק מול סודובה".

דוניס לא נכנס לעניינים הבריאותיים ולבקשה שהגישה מכבי תל אביב למנהלת לדחיית גמר גביע הטוטו בשל הימצאות שני שחקנים חולים בבני סכנין, אלא דיבר בגילוי לב ובפתיחות על כך שהוא מבקש את סיוע ההתאחדות בדחייה לשם הגעה בצורה טובה בהרבה לליטא.

שני אלמנטים הפריעו אמש לדוניס במשחק מול ריגה. הראשון הוא ריבוי ההחמצות והשני הוא עייפות השחקנים ב-20 הדקות האחרונות. דוניס זיהה שיש חוסר שקט מול השער ושחלק מהשחקנים חסר כושר גופני והוא מתכוון לעבוד על שני הדברים. המאמן החמיא להשתלבות של דן ביטון במחצית השנייה ולקור הרוח של ניק בלקמן מול השער בשני הפנדלים.

במכבי ציינו לטובה את שרן ייני שעשה משחק שקט וטוב על תקן הבלם הזר שחסר מאז ז'איר אמאדור עזב וכן ותיק נוסף, אבי ריקן, שסחט את הפנדל הראשון בדקות שמכבי תל אביב כבר הרגישה שהיא לא תצליח להכניע את השוער הלטבי בשער שדה. לקראת המשחק מול סודובה יחזור יונתן כהן להרכב אחרי שריצה אמש עונש הרחקה בגין הכרטיס האדום שספג מול סודובה לפני שנה.

בעניין אחר, עומר אצילי אמור להחליט היום היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה מבין שלוש אופציות שפתוחות בפניו וביניהן אפואל ניקוסיה הקפריסאית, במדיה משחק בן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully