וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם יותר"

19.8.2020 / 22:07

המאמן היווני ניצח בבכורה במכבי תל אביב, ציין שהוא "מרוצה מהשחקנים", אבל הודה שהוא "מוטרד מכך שאחרי 70 דקות כל השחקנים התעייפו"

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

גאורגיוס דוניס יכול לסמן וי על הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב. האלופה הישראלית ניצחה הערב (רביעי) 0:2 את ריגה והעפילה לסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, שם תפגוש פעם נוספת את סודובה, שהשפילה אותה אשתקד. הצהובים היו עדיפים על אלופת לטביה, הירבו לאיים על השער, ולאחר שפגשו מספר פעמים את המסגרת עשו את המוטל עליהם עם צמד פנדלים של ניק בלקמן (58, 88).

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בכורה מוצלחת. דוניס/ברני ארדוב

"אני רוצה לברך את השחקנים שלי, הם עשו עבודה טובה במשך 65-70 דקות. תמיד משמח לנצח, אבל החל ממחר צריך לחשוב על המשימה הבאה", אמר דוניס בסיום, "אני מרוצה מהשחקנים שלי ולא רק מהמשחק היום. בתחילת המשחק היה לנו קשה כי השחקנים עדיין ניסו להתרגל לדרישות החדשות. אחר כך הגענו להרבה הזדמנויות, בעיקר דרך אילון אלמוג".

היווני המשיך: "עשינו הרבה פעולות טובות באזור הרחבה, אבל ללא תוצאות. במחצית ביקשתי מהשחקנים להיות יותר מרוכזים והכנסתי את דן ביטון כדי לשפר את קבלת ההחלטות שלנו באזור הרחבה. אני קצת מודאג מכך שכבשנו רק בפנדלים. עם כל כך הרבה מצבים היינו צריכים לגמור את המשחק יותר מוקדם. אני גם מוטרד מכך שאחרי 70 דקות רוב השחקנים התעייפו. יש דברים לתקן, אבל אי אפשר לתקן הכול באופן מיידי".

בלקמן שכבש צמד, אמר: "לא הקלנו על עצמנו, אבל עשינו את העבודה. החמצנו הרבה מצבים, בעטנו לקורה והמשקוף, היינו מרגישים יותר בנוח אם היינו כובשים מוקדם יותר. אני מרגיש טוב, הייתה לי עונה קשה מבחינה אישית, אבל עכשיו יש עונה חדשה ומאמן חדש ואני רוצה להוכיח את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully