וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת מסרבת לדרישת מכבי תל אביב: "גמר גביע הטוטו יתקיים כמתוכנן"

20.8.2020 / 10:47

יו"ר המנהלת ארז כלפון שיגר מכתב תגובה לדרישת הצהובים לדחות או להעתיק את המשחק נגד סכנין בשבת לאצטדיון אחר: "נוודא שיש שמירה מלאה על בריאות השחקנים"

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

מנהלת ליגת העל מסרבת לדרישת מכבי תל אביב לדחות את גמר גביע הטוטו לתאריך אחר, או לחילופין להעבירו מאצטדיון דוחא. הבוקר (חמישי) שיגר יו"ר המנהלת ארז כלפון מכתב תגובה לצהובים, שהעבירו את הדרישה אמש, בו הבהיר שמשחק יתקיים כמתוכנן, ביום שבת בסכנין.

"כידוע לכם, מנהלת הליגות פועלת בסוגיות בריאותיות בכלל, ובתקופת הקורונה בפרט, אך ורק בהתאם להנחיות אשר נמסרות על ידי משרד הבריאות", כתב. "משרד הבריאות הוא הגוף היחיד המוסמך לדון ולהחליט ככל הנוגע לחקירות אפידמיולוגיות, בדיקות, דרישו בידוד ונהלים רפואיים. הוא שבחן גם את הסוגיה הנקודתית שהעליתם ביחס למועדון בני סכנין. כל עוד לא יהיו שינויים בהנחיות משרד הבריאות, משחק גמר גביע הטוטו יתקיים כמתוכנן במוצאי שבת בסכנין".

ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הגמר ייערך כסדרו. בלקמן והחברים אמש/ברני ארדוב

כלפון הבהיר ש"המנהלת תפעיל את כל הבקרות הנדרשות על מנת לוודא שיש שמירה מלאה על בריאות השחקנים והצוותים המקצועיים במסגרת המשחק, והכל בהתאם לנהלים שנקבעו על ידי משרד הבריאות".

אמש גם מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס הצטרף לבקשת הדחייה, אולם לא מסיבות בריאותיות. "תעזרו לנו לשפר את הסיכויים להעפיל שלב לטובת הכדורגל הישראלי", ביקש. "אני מבקש את זה לא רק עבור מכבי תל אביב, אלא עבור כל הקבוצות הישראליות המשחקות במוקדמות. אני מבקש מההתאחדות לדחות לנו את המשחק בסכנין כדי שאוכל להכין טוב יותר את הקבוצה לשלב הבא באירופה. זו בקשתי ואם לא יקבלו אותה, אנחנו ניסע לסכנין ונעלה עם קבוצה מעורבבת וחלקית כדי שנוכל לעלות בצורה מיטבית למשחק מול סודובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully