וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "הזכייה באליפות - היום הגדול בקריירת האימון שלי"

מאמן ריאל מדריד הפתיע כשבחר את התואר שהושג אחרי פגרת הקורונה על חשבון הזכיות בליגת האלופות: "זה היה כל כך קשה"

רונאלד קומאן מוצג כמאמנה החדש של ברצלונה/רויטרס

זינדין זידאן חנך הערב (רביעי) מתחם כדורגל חדש קרוב לעיר הולדתו מארסיי, וניצל את ההזדמנות כדי לעשות סיכום בינויים לקריירת האימון המופלאה שלו.

"המטרות הן תמיד לזכות בכל התארים, אבל בגלל שלא זכינו באליפות הרבה שנים, מבחינתנו זו היתה מטרה חשובה מאוד", אמר מאמן ריאל מדריד. "אחרי הבידוד לא ידענו אם נוכל להמשיך לשחק, אבל חזרנו וזכינו ומבחינתי, זה היה היום הטוב ביותר. ככל הנראה היום הטוב בחיי. אפילו אם אומרים שלזכות בליגת האלופות זה הדבר הטוב ביותר - אני לא רוצה להשוות, אבל כשזכינו השנה, זה היה היום הגדול ביותר בקריירת האימון שלי. היה כל כך קשה לזכות באליפות".

כשנשאל על הצעד הבא בקריירת האימון שלו, השיב זיזו: "אני לא אדם רגיל, אין לי ממש תכנית לקריירה. אני נהנה מכל אימון, ממש כמו שהייתי שחקן. כשזה יספיק להיות ככה, אעשה משהו אחר".

שחקני ריאל מדריד זורקים באוויר את המאמן זינדין זידאן. GettyImages
עדיין לא התגבר על האליפות. זידאן מונף באוויר/GettyImages

בשנים האחרונות נקשר שמו של זידאן עם נבחרת צרפת מספר פעמים. כשנשאל האם ירצה להדריך את הנבחרת הלאומית, איתה זכה בגביע העולמי ב-1998, אמר: "נראה. היתה לי היסטוריה מלאת עליות ומורדות עם הנבחרת, ובסך הכל זה היה נהדר. אולי יום אחד זה יימשך, אבל כרגע אני לא עוסק בזה. אם זה צריך יהיה לקרות, זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully