וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד מודאגים מעזיבת קומאן: "חדשות איומות לנבחרת". בוס יחליפו?

רשימת המועמדים להחליף את מאמנה הטרי של ברצלונה בנבחרת הולכת ומתארכת. ואן דר וארט: "הוא עוזב בעיתוי הכי גרוע שיש"

רונלד קומאן נוחת בשדה התעופה בברצלונה/רויטרס

מינוי רונאלד קומאן למאמנה החדש של ברצלונה עורר תגובות לכאן ולכאן בכדורגל ההולנדי - מצד אחד פרגון למאמן שהגשים את חלומו הגדול לאמן את הקבוצה הקטלאנית, ומצד שני דאגה לנבחרת שתיאלץ לחפש איש חדש על הקווים.

"היה לי העונג לאמן את נבחרת הולנד. בשנתיים וחצי האחרונות עשיתי הכל למען הצלחת הנבחרת, ואני מסתכל לאחור בגאווה על כל ההישגים שלנו לאורך התקופה הזו", אמר קומאן היום (רביעי) לאחר ההכרזה על מינויו למאמן ברצלונה. "העתיד של הנבחרת ורוד, אני משוכנע בזה. כולם יודעים שברצלונה היא קבוצת חלומותיי, ולאמן אותה זו תחושה מאוד מיוחדת".

מההתאחדות ההולנדית נמסר ש"אנחנו מצרים על ההחלטה של רונאלד, אבל מקבלים אותה. בזמן שאימן את הנבחרת, הוא רשם הישגים טובים מאוד והחזיר לה את הצבע ללחיים אחרי שנים קשות. השחקנים הצעירים התפתחו מאוד בזכותו, ואנחנו מכבדים אותו על כך".

פטר בוס מאמן באייר לברקוזן. GettyImages
בדרך לנבחרת? פטר בוס/GettyImages

עוזר המאמן דוויט לודווגס ישמש כמאמן הזמני של הנבחרת, אולם בורסת השמות של המועמדים לקבל מינוי קבע הולכת ומתארכת. בין המועמדים שהוזכרו בתקשורת ההולנדית נמצאים מאמן הנבחרת לשעבר לואי ואן חאל, אקס מכבי תל אביב פטר בוס, פרנק דה בור, פיליפ קוקו ואפילו יורגן קלינסמן.

כך או כך, מי שלא ימונה, ייכנס לנעליים גדולות. רפאל ואן דר וארט אמר לתקשורת ההולנדית ש"מדובר בחדשות איומות ונוראות עבור הנבחרת. אליפות אירופה מתקרבת, ורונאלד לא יכול היה לעזוב ביותר גרוע יותר". יחד עם זאת, שחקן העבר מפרגן לקומאן ואומר ש"החלום שלו תמיד היה לאמן את ברצלונה, כולנו יודעים את זה. עכשיו ההזדמנות הגיעה, אז הוא לקח אותה בשתי ידיים. בסופו של דבר כל אחד דואג לעצמו, וזה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully