וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א שוקלת לאפשר כניסת אוהדים, אבל הקורונה טורפת את הקלפים

בגוף הכדורגל עשויים להשתמש בסופרקאפ האירופי כפיילוט. בינתיים, ויאריאל וקליארי ביטלו מחנות אימונים בשל מקרים חיוביים

רונלד קומאן נוחת בשדה התעופה בברצלונה/רויטרס

האם אוהדי הכדורגל יורשו לחזור בקרוב למגרשים? אופ"א שוקלת להשתמש במשחק הסופרקאפ האירופי בחודש הבא כמעין פיילוט, בו תבחן את התכניות החדשות שלה. אמש (שלישי) נערכה פגישת וידאו בהשתתפות 55 חברי התאחדויות מרחבי היבשת, בניסיון להבין כיצד ומתי ניתן יהיה להשיב את האוהדים לאצטדיונים השונים.

"אופ"א שוקלת להשתמש בסופרקאפ, שייערך ב-24 בספטמבר בבודפשט, כפיילוט ובו כמות צופים מצומצמת תורשה להיכנס", נכתב בהודעה הרשמית מטעם גוף הכדורגל האירופי. המשחק שנקבע תחילה לדרגאו של פורטו אך הועבר בסופו של דבר להונגריה יפגיש השנה את אלופת אירופה - פריז סן ז'רמן, באיירן מינכן או ליון, עם מחזיקת הליגה האירופית - סביליה או אינטר.

"עדיין מוקדם מדי להכניס אוהדים למשחקי הנבחרות שיתקיימו בספטמבר", הוסיפו באופ"א, "אולי משחקי ההכנה יהיו הזדמנות טובה לבחון את השפעת הנהלים החדשים על הקהל".

נושא נוסף שנידון בפגישה הוא הבידוד לו יידרשו השחקנים, בעיקר אלה שיטוסו למשחקי נבחרות: "כדאי שההתאחדויות יפנו לממשלות כדי לקבל אישורים חריגים עבור השחקנים והנבחרות. העובדה כי השחקנים ייבדקו באופן מקיף כחלק מהנהלים של אופ"א אמורים למנוע סיכונים".

אצטדיון וומבלי לפני גמר הפלייאוף בין ברנטפורד לבין פולהאם. רויטרס
לא עוד אצטדיונים ריקים?/רויטרס

* ובינתיים, קליארי האיטלקית הודיעה כי נאלצה לבטל את מחנה האימונים שלה, שאמור היה לצאת לדרך מחר, לאחר שארבעה שחקנים נמצאו חיוביים בבדיקת קורונה.

* מקרה דומה קרה בספרד, שם ביטלה ויאריאל את מחנה האימונים המיועד שלה באליקנטה, לאחר שאחד משחקני הקבוצה נדבק בנגיף. גם משחק ההכנה הראשון של הצוללת הצהובה נדחה.

* שוערה המחליף של רומא אנטוניו מירנטה הודיע שגם הוא נמצא חיובי לקורונה: "אני מרגיש בסדר, אין לי סימפטומים ואני נמצא בבידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully