וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב עם דני אבדיה? וליקו פרוביץ' עשוי להיות מאמנו האישי של הישראלי ב-NBA

19.8.2020 / 17:55

עוזר המאמן השלישי של מכבי תל אביב, שעבד בצמוד עם הכישרון הצעיר, קיבל ממנו הצעה לחבור אליו אחרי שייבחר בדראפט בחודש אוקטובר

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב דני אבדיה נחת היום (רביעי) בארצות הברית, חודשיים לפני הדראפט שייערך בחודש אוקטובר. אבדיה, מלווה בסוכנו מתן סימנטוב, יערכו אימונים במתחם הP3 באטלנטה ויתכוננו לקראת המעבר הצפוי לארצות הברית, כשבינתיים הוא מחכה להודעה רשמית על קיום הדראפט קומביין המסורתי, שעדיין לא הוכרז ועתיד להתקיים בסוף החודש בשיקגו.

לוואלה! ספורט נודע כי מי שצפוי לחבור לאבדיה בארצות הברית בשלב מאוחר יותר הוא עוזר המאמן של מכבי תל אביב וליקו פרוביץ', שעבד עמו בצמוד בשנים האחרונות וקיבל ממנו הצעה להצטרף אליו כמאמן אישי אחרי הדראפט, בתיאום עם הקבוצה אליה ישתייך. אם פרוביץ' יבחר לעשות כן, הוא יעזוב את מכבי תל אביב, לאחר שכבר עדכן את ראשיה במעבר האפשרי. בקבוצה צפויים לתת לו את ברכת הדרך למהלך.

וליקו פרוביץ' עם דני אבדיה. באדיבות המצולמים
ימשיכו ביחד גם בארה"ב? פרוביץ' ואבדיה לפני מספר שנים/באדיבות המצולמים

פרוביץ' בן ה-37 הצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2014, מיד לאחר הזכייה ביורוליג, ואחראי בין היתר על פיתוח השחקנים הצעירים - ביניהם אבדיה ודורי סהר, ובעבר דרגאן בנדר. הוא מונה לעוזר המאמן השלישי של הצהובים בקיץ 2018 והצטרף לצוות של נבן ספחיה, ולאחר מכן גם של יאניס ספרופולוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully