וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר במקום ה-60 בדירוג הדראפט של הפרשן הבכיר: "יש לו פוטנציאל מרשים"

ג'ון הולינג'ר מ"האתלטיק" מאמין שמדר ייבחר אם לא יסיר את מועמדותו: "ההיילייטס שלו מספיקים כדי לשכנע שהוא כישרון NBA". אבדיה נחת באטלנטה

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

דני אבדיה יהיה הנציג הישראלי הבכיר בדראפט 2020, אבל במקביל יקווה גם חברו הטוב ים מדר להיבחר. רכז הפועל תל אביב העמיד את עצמו לבחירה בדראפט הקרוב, ולמרות שייתכן שימשוך את מועמדותו כדי להירשם שוב בשנה הבאה, יש מי שמייעד לו בחירה בסיבוב השני.

פרשן "האתלטיק" ג'ון הולינג'ר, שעבד בעבר בתפקידים ניהוליים בסן אנטוניו ובממפיס, הוא אחד מהם. בדירוג של המועמדים לדראפט שפרסם היום, מיקם הולינג'ר את מדר במקום ה-60 - דהיינו, בבחירה האחרונה בדראפט.

"מדר הוא גארד נמוך עם אתלטיות מרשימה. היתה לו עונה טובה בליגה הישראלית ואם יישאר בדראפט, הוא יהיה בחירה טובה עבור קבוצה שתרצה להחזיר אותו לאירופה וללטש אותו", כתב הולינג'ר. "הקליעה מבחוץ - 26.7 אחוזים מהשלוש העונה - מסתמנת כבעיה, ומדר גם בקושי הראה דומיננטיות בליגה ברמה נמוכה, אבל יש לו פוטנציאל מרשים. מדר עדיין צעיר, רק בדצמבר יחגוג 20, וסרטוני המהלכים שלו לבדם מרשימים מספיק כדי לשכנע אותך שהוא יכול להפוך לשחקן ברמת NBA".

הערב פורסם כי מדר החליט להחליף סוכן, ולעבור לחברת CAA. רשימה חלקית של שחקני ה-NBA שמיוצגים על ידה כוללת את ג'ואל אמביד, פול ג'ורג', דווין בוקר, דנילו גלינארי, דונובן מיטשל, כריס פול, זאיון וויליאמסון ואחרים.

שחקן הפועל תל אביב ים מדר נבחר לשחקן המשתפר לעונת 2019/20. דני מרון
יישאר בדראפט או יעדיף להירשם שוב בשנה הבאה? ים מדר/דני מרון
דני אבדיה עם סוכנו מתן סימנטוב. מתוך האינסטגרם של דני אבדיה, אתר רשמי
ברוך הבא לאטלנטה. אבדיה וסוכנו/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של דני אבדיה

בינתיים, אבדיה נחת היום באטלנטה ויחל מחר באימונים לקראת הדראפט, שיתקיים ב-16 באוקטובר. עד אז ישהה אבדיה בארצות הברית, כשכבר הלילה (בין רביעי לחמישי) יידע את סדר הבחירות של הקבוצות אחרי הגרלת הלוטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully