וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה נכלל ברשימת המועמדים הכמעט סופית של אטלנטה לדראפט"

ההוקס כבר הספיקו להתרשם מפורוורד מכבי תל אביב בשיחת היכרות בזום. בארצות הברית משוכנעים: "הוא מסוגל לספק את מה שחסר להם"

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

בעוד יומיים תיערך הגרלת הלוטרי לדראפט 2020, ועד אז קבוצות ה-NBA שעתידות לזכות בבחירה גבוהה מתחילות לגבש רשימות מועמדים כמעט סופיות. על פי "האתלטיק", ברשימת המועמדים המצומצמת של אטלנטה נמצא הנציג הישראלי הבכיר בדראפט, דני אבדיה.

"ממה שאני שומע, ההוקס מביעים עניין בעיקר באנתוני אדוארדס, לאמלו בול, דני אבדיה, אייזק אוקורו וטייריס האליברטון. עם רובם הם כבר ערכו שיחות זום כדי לעשות איתם היכרות מעמיקה יותר", דיווח היום (שלישי) כתב "האתלטיק" כריס קירשנר.

קירשנר ערך חמש סימולציות שונות לסדר הבחירות בחמש הבחירות הראשונות, וניסה להעריך באילו אופציות כל אחד מהמועמדים ייבחר על ידי אטלנטה. בשניים מהתרחישים שלו, אגב, אבדיה "נבחר" על ידי קליבלנד - פעם אחת בבחירה הרביעית ופעם אחרת בבחירה השלישית.

דני אבדיה נבחר לשחקן הישראלי המצטיין לעונת 2019/20. דני מרון
יתאים להוקס? דני אבדיה/דני מרון

בסימולציה אחרת, בה ההוקס קיבלו את הבחירה החמישית, קירשנר העריך שיבחרו באבדיה. "לא ידוע על שום כוונה של ההוקס לעשות טרייד על הבחירה החמישית, ולכן האפשרות ההגיונית היא לבחור באבדיה. הוא שחקן שיוסיף לאטלנטה את הפוינט פורוורד שהיא צריכה. דיאנדרה האנטר לא הראה התקדמות בתור פליימייקר, ולמרות שקם רדיש עשוי להתברר ככזה, עדיין מוקדם לומר אם יממש את הפוטנציאל שלו. היכולות של אבדיה לא יתנגשו עם האנטר ורדיש יותר מדי, כך שיהיה מקום לכולם בסגל".

"אבדיה היה האופציה ההתקפית מספר 1 של מכבי תל אביב בסוף העונה, והוא נבחר ל-MVP של הליגה הישראלית למרות שהוא בן 19 בלבד. הוא הראה ניצוצות של יוצר ברמה גבוהה ושל שחקן עם IQ כדורסל גבוה מאוד. סימן השאלה היה ונותר איך יוכל ליצור באותה יעילות גם מול אתלטים ברמת NBA, וכמה הקליעה שלו תשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully