וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון והלייקרס הפסידו לפורטלנד ולילארד, אורלנדו הפתיעה את מילווקי

שתי המדורגות ראשונות פתתחו עם הפסדים: טריפל דאבל מרשים של לברון ג'יימס לא הספיק ללייקרס, שנכנעו 100:93 לבלייזרס וללילארד (34). המג'יק הרשימו מול הבאקס בדרך ל-110:122 בלתי צפוי, ווצ'ביץ' כיכב מול יאניס. מיאמי גברה על אינדיאנה, 37 להארדן בניצחון יוסטון

לברון ג'יימס ואנתוני דייויס באימון לוס אנג'לס לייקרס/מתוך יוטיוב

יום המשחקים השלישי של פלייאוף ה-NBA יצא לדרך אמש (שלישי) עם הפתעה גדולה, כשמילווקי הפסידה לאורלנדו במשחק הראשון בסדרה. בהמשך מיאמי הצליחה לגבור על אינדיאנה, יוסטון עלתה גם היא ל-0:1 על אוקלהומה סיטי, והקינוח הפגיש בין הלייקרס ולברון ג'יימס מול פורטלנד ודמיאן לילארד הלוהט, כשגם הפעם המדורגת 8 גברה על המדורגת 1.

משחקי היום בפלייאוף

מילווקי (1) - אורלנדו (8) 122:110
אינדיאנה (4) - מיאמי (5) 113:101
יוסטון (4) - אוקלהומה סיטי (5) 108:123
ל.א לייקרס (1) - פורטלנד (8) 100:93

דמיאן לילארד פורטלנד טריילבלייזרס מול לוס אנג'לס לייקרס. AP
האיש פשוט לוהט. לילארד/AP
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
מספרים אדירים, שלא הספיקו. לברון/AP

ל.א לייקרס (1) - פורטלנד (8) 100:93 (הבלייזרס עלו ל-0:1 בסדרה)

הלייקרס ידעו שיהיה קשה, חובבי הליגה ידעו שזו כנראה הסדרה שתהיה הכי מעניינת, וכולם צדקו. הבלייזרס עלו ל-0:1 גדול על המדורגת ראשונה במערב, והראו שוב שזה עומד להיות קרב איכותי ומרתק. דמיאן לילארד, השחקן המצטיין של הליגה בבועה באורלנדו, שוב היה נהדר עם 34 נקודות (6 מ-13 מהשלוש), כולל כמה מכריעות ברבע הרביעי (ושלשה אחת אדירה כמעט מהחצי), סי ג'יי מקאלום קלע 21, יוסוף נורקיץ' סיים עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים, וכרמלו אנתוני המשתבח קלע 11 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים, כולל שלשה אחת מכריעה ברבע האחרון ואסיסט חשוב (מתוך 5 בערב) לגארי טרנט, 1:15 דקה לסיום, שקבע 93:98 לפורטלנד.

כרמלו אנתוני פורטלנד טריילבלייזרס מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
איש של זריקות גדולות. כרמלו/AP
כרמלו אנתוני פורטלנד טריילבלייזרס מול לוס אנג'לס לייקרס. AP
איזה קרב. פלייאוף/AP

בצד השני לברון ג'יימס נתן מספרים אדירים של 23 נקודות, 17 ריבאונדים ו-16 אסיסטים, אבל גם החטיא שלשה חשובה 30 שניות לסיום. אנתוני דייויס קלע 28 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, אבל היה 0 מ-5 מהשלוש, בערב שבו הלייקרס התקשו מאוד בזריקות מעבר לקשת וסיימו עם רק 15 אחוז מהשלוש (5 מ-32). קייל קוזמה הוסיף 14 ללייקרס, אבל שאר הקבוצה לא הצליחה לתרום ולעזור לצמד הגדול. ברבע הראשון פורטלנד הוליכה כבר ב-13 הפרש, הלייקרס חזרו עם הגנה מצוינת בפתיחת הרבע הרביעי ועלו ל-78:84, אבל משם הבלייזרס התחילו לצלוף כמה שלשות חשובות, כשמנגד שחקני ל.א החטיאו בדרך להפסד (סיימו את המשחק עם 35 אחוז מהשדה, ו-64 אחוז מקו העונשין), כשהם משלימים מחצית שנייה חלשה עם 37 נקודות בלבד.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. GettyImages
הפתעה גדולה. יאניס/GettyImages

מילווקי (1) - אורלנדו (8) 122:110 (המג'יק עלו ל-0:1 בסדרה)

הבשורה המדאיגה עבור מילווקי: היכולת של יאניס אנטטוקומפו וחבריו במשחק הראשון בפלייאוף היתה המשך ישיר לדשדוש שמאפיין אותה בבועה. הבשורה המעודדת, על אף ההפסד: בעונה שעברה הפסידה טורונטו לאותה אורלנדו במשחק 1 של הסיבוב הראשון, והמשיכה כל הדרך לאליפות היסטורית. כך או כך, המשחק הערב הוא נורת אזהרה עבור הבאקס, שהציגו הגנה נרפית מהרגע הראשון, נקלעו לפיגור דו ספרתי מהיר, ולא הצליחו לייצר קאמבק של ממש עד הסיום, אפילו כשהתקרבו.

המג'יק, שמעטים ספרו ערב תחילת הפלייאוף, מקווים שלא מדובר בהתעלות חד פעמית ולא מייצגת - ומקבלים סיבה טובה לפנטז על סנסציה בהמשך הסדרה. ניקולה ווצ'ביץ' עשה ככל העולה על רוחו מול השומרים שהקבוצה של מייק בודנהולזר שלחה לעברו, וסיים עם 35 נקודות, 12 ריבאונדים וגם 4 אסיסטים. הוא הסתייע בטרנס רוס שסיפק 18 נקודות מהספסל ובג'וקרים מרקל פולץ וגארי קלארק, שבהופעתם הראשונה בפלייאוף קלעו 15 נקודות כל אחד והיו חתומים על הבריחה במחצית הראשונה.

מנגד, אצל מילווקי הקבוצתיות הלכה לאיבוד. יאניס אנטטוקומפו אמנם סיים עם 30 נקודות, 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל הצוות המסייע היה רחוק משיאו, כשהקבוצה כולה מדייקת ב-31 אחוזים בלבד מחוץ לקשת. ג'ורג' היל קלע 16, אבל כדי להגיע רחוק בפלייאוף הזה, מילווקי תזדקק לשדרוג משמעותי.

טי ג'יי וורן אינדיאנה פייסרס מול גוראן דראגיץ' מיאמי היט. AP
אווירת פלייאוף. וורן מול דראגיץ'/AP
ג'ימי באטלר שחקן מיאמי היט. AP
שתי שלשות גדולות. באטלר/AP

אינדיאנה (4) - מיאמי (5) 113:101 (ההיט עלו ל-0:1 בסדרה)

אינדיאנה אולי הצליחה לגנוב את "יתרון הביתיות" ולהיות מדורגת במקום הרביעי במזרח, אבל מיאמי, שהגיעה לפלייאוף במאזן 2:6 במשחקי הדירוג בבועה, הוכיחה שהיא ושחקניה מגיעים בכושר טוב לרגעי ההכרעה: ג'ימי באטלר אולי לא קלע שלשה מאז ה-2 במרץ אבל הלילה קבר שתי שלשות גדולות ברבע הרביעי בדרך ל-28 נקודות, כולל כמה ברבע האחרון כשהפייסרס איימו לחזור. גוראן דראגיץ' הוסיף 24 נקודות, באם אדבאיו קלע 17, קטף 10 וחילק 6, וההיט עלו ל-0:1 בסדרה, כשבצד השני אינדיאנה גם איבדה את ויקטור אולדיפו שנפצע בעינו ונטש כבר ברבע הראשון. טי ג'יי וורן ומלקולם ברוגדון קלעו 22 נקודות כל אחד לאינדיאנה.

כריס פול מול ג'יימס הארדן, אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול יוסטון רוקטס. AP
התקשה מול האקסית. פול מול הארדן/AP
אריק גורדון מול שיי גילגס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול יוסטון רוקטס. AP
חוזר לעצמו. גורדון/AP

יוסטון (4) - אוקלהומה סיטי (5) 108:123 (הרוקטס עלו ל-0:1 בסדרה)

זו הייתה אמורה להיות סדרה מלאת פיקנטריה, בעיקר בגלל המפגש של ראסל וסטברוק מול חבריו לשעבר מאוקלהומה סיטי, אבל בינתיים ווסטברוק פצוע ולא ברור מתי יחזור, ולפי איך שג'יימס הארדן שיחק הלילה, ייתכן שהסדרה לא תימשך הרבה כפי שקיווינו. כוכב יוסטון קלע הלילה 37 נקודות (12 מ-22 מהשדה, 6 מ-13 מהשלוש, כולל 11 ריבאונדים), במשחק בו הרוקטס שלטו מהרגע הראשון. ג'ף גרין הצטיין מהספסל עם 22 נקודות (8 מ-12 מהשדה, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים) ומאזן הפלוס מינוס הטוב בקבוצה (28+), אריק גורדון המתקמבק סיים עם 21, ויוסטון סיימה את הערב עם 7 איבודים בלבד ו-20 שלשות, במשחק בו קיבלה 42 נקודות מהספסל.

בצד השני דנילו גלינארי השווה שיא קריירה בפלייאוף כשקלע 29 נקודות למדורגת חמישית. כריס פול, עןד שחקן שפוגש אקסית, סיים עם 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל הודה בסיום שקבוצתו צריכה ללמוד להתמודד עם ההגנה האזורית של יוסטון: "חייבים לפתור את זה. זאת קבוצה שונה. אתה משחק עונה שלמה בצורה כלשהי, ואז פוגש קבוצה שעושה חילופים כל הזמן. אבל זה רק המשחק הראשון. נהיה חייבים למצוא פתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully